15-02-2021, 09:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2021, 09:10 PM ja muutjaks oli Arkadi.T.)
Olen nüüd valdavalt tegelenud pahtli ja lihvimisega, mistõttu võtsin vahelduseks ette esistange. Üldiselt on nii, et midagi väga rõõmustavat seal pole. Stangealused otsade hoidjad on omadega ikka üsna läbi. Parempoolset on mingi hetk juba paigatud, vasakpoolset pole tehtud ja rooste on sellest enamiku ära söönud. B-varuosana pole seda ma leidnud, uus Silberis ca 150 eur tk. Seega kui kellelgi üle, võib mulle pakkuda. Kui ei leia kuskilt, siis tuleb lasta nurk ise ehitada, 150 eur ei tahaks selle jupi eest väga maksta. Üllatuseks stangel endal läbisvat roostet polegi, aga asi kaugel ideaalist. Kahtlustan, et see on mingi hetkel vahetatud, ilmselt samal ajal kui ühte otsa paigatud on. Kui vahetatud poleks, peaksid seal suured augud juba sees olema.
Hea on see, et nähtav kroomiosa on üsna ok . Peale korraliku pigipesu ja eelmiste värvimistega tekkinud värvijääkide eemaldamist näeb talutav välja. Ideaalis võiks muidugi välja vahetada, aga originaali hind on kosmos ja b-varuosa kroomi ei soovi.
Otsisin ka pikalt tungrauaaukude "kattepunne", mida ka Silberist ei suudetud mulle leida. Tüütasin Tarmot mitu korda, aga tema väidab, et no ei leia, too varuosakood, siis vaatame. Kui panin selle päringu ühes sotsmeedia rahvusvahelises grupis üles, selgus tõsiasi, et w123 pole tehasest nende punnidega välja veerenudki. Nende paigaldus on olnud isetegevus ja suure tõenäosusega on kasutatud w201, w124 või w126 punne, mis peaksid kõik samas mõõdus olema (w126 peaks siiski mõni mm erinema). Miks teised sama ajastu Mersud need said, aga W123 ilma jäeti on minu jaoks ikka täielik müstika.
Ühesõnaga tegin Silberist päringu varuosakoodile (A2018990008) ja selgus, et saab tellida küll, hind 3 eur + km/per tk. Mis siin ikka, tellisin ära (mõned varuks ka) ja homme peaks kätte saama. Meie kliimas võiks nad olemas olla, aga korra kvartalis tuleks nad tuulutamise eesmärgil siiski eest ära võtta. Mõõtsin igavusest ka tungraua augu sügavused ära, et näha kas augud põhjatud. 9 cm, seega päris põhjatud nad pole.
Kuna viimasel ajal olen igasugu imelike jubinaid kommiraha eest Silberist saanud, siis panen kokku hommseks kui punnide järgi lähen full listi nii bussi kui Frank jaoks, äkki õnnestub midagi neilt veel kommiraha eest minema vedada.
Pahtli poolest veel niipalju, et täna said viimased parandused tehtud ja homme teeb lihvimise ja karestamise ära. Mul on usuku, et see nädal saab värvitud ka. Vaja garaaz tühjaks saada, Frank sinna juba liiga kauaks jäänud.
Hea on see, et nähtav kroomiosa on üsna ok . Peale korraliku pigipesu ja eelmiste värvimistega tekkinud värvijääkide eemaldamist näeb talutav välja. Ideaalis võiks muidugi välja vahetada, aga originaali hind on kosmos ja b-varuosa kroomi ei soovi.
Otsisin ka pikalt tungrauaaukude "kattepunne", mida ka Silberist ei suudetud mulle leida. Tüütasin Tarmot mitu korda, aga tema väidab, et no ei leia, too varuosakood, siis vaatame. Kui panin selle päringu ühes sotsmeedia rahvusvahelises grupis üles, selgus tõsiasi, et w123 pole tehasest nende punnidega välja veerenudki. Nende paigaldus on olnud isetegevus ja suure tõenäosusega on kasutatud w201, w124 või w126 punne, mis peaksid kõik samas mõõdus olema (w126 peaks siiski mõni mm erinema). Miks teised sama ajastu Mersud need said, aga W123 ilma jäeti on minu jaoks ikka täielik müstika.
Ühesõnaga tegin Silberist päringu varuosakoodile (A2018990008) ja selgus, et saab tellida küll, hind 3 eur + km/per tk. Mis siin ikka, tellisin ära (mõned varuks ka) ja homme peaks kätte saama. Meie kliimas võiks nad olemas olla, aga korra kvartalis tuleks nad tuulutamise eesmärgil siiski eest ära võtta. Mõõtsin igavusest ka tungraua augu sügavused ära, et näha kas augud põhjatud. 9 cm, seega päris põhjatud nad pole.
Kuna viimasel ajal olen igasugu imelike jubinaid kommiraha eest Silberist saanud, siis panen kokku hommseks kui punnide järgi lähen full listi nii bussi kui Frank jaoks, äkki õnnestub midagi neilt veel kommiraha eest minema vedada.
Pahtli poolest veel niipalju, et täna said viimased parandused tehtud ja homme teeb lihvimise ja karestamise ära. Mul on usuku, et see nädal saab värvitud ka. Vaja garaaz tühjaks saada, Frank sinna juba liiga kauaks jäänud.