19-01-2021, 11:10 PM
(19-01-2021, 10:15 PM)vreps Kirjutas:(17-01-2021, 10:01 PM)v6sa Kirjutas: Kaua see auto ka on käes olnud, et võib nii julgelt küsida?
Turbo ja mootori üldine kulumine (eriti siis, kui lastakse tehase ülioptimistliku hooldusvälbaga õhufiltrid pilbasteks).
Välja võib ka õli tilkuda kurikuulsate jahutitihendite vahelt.
Roostega 212 vist enam (või veel, üsna uued ju) muresid ei ole?
Mul on om642 mootoriga auto kaheksas aasta ja ma tean väga hästi seda tihendite võimalikku probleemi, samas nagu eespool mainisin siis see asi on alates 2010 autodel lahendatud teisest materjalist tihenditega. Kui keegi aga järgib tehase ülioptimistlikke hooldusvälpasid siis suurt rahakotti talle.
Sellele alates 2010 autodel lahendatud väitele vaidlen vastu, sõbra W212 2011 kevade väljalase oli selle probleemiga, tehas lasi esimese versiooni antud TSB'st välja alles 2013, niiet julgelt võib väita, et probleem oli uute masinate puhul selleks ajaks lahendatud.