19-01-2021, 05:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2021, 07:40 AM ja muutjaks oli Shottyhoster.)
(17-01-2021, 09:58 PM)v6sa Kirjutas:Tere, sellesuhtes mul ei ole autodega absoluutselt mingit kokku puudet, seega ei osanud kohe kahtlustada.(17-01-2021, 02:11 AM)Shottyhoster Kirjutas: Täna laadisin suurt akut 8 tundi
...
Mingi punane hoiatus tuli ka armatuurile midagi piduritest. Ah ma ei teagi. Eks ma homme annan teada kas akulaadimistest oli kasu.
Kusagilt lugesin, et kui aku on täitsa tühi siis jäätub juba - 0kraadi juurrs ära. Mul oli see täiesti tühi aku ööpäev läbi väljas ja õues on üptis külm olnud. Äkki on aku pekkis. Kuidas ma seda teada saan. Mis see pinge olema peaks korras akul?
Oeh.
Võta suvaline autoremondi raamat kätte ja loe, keegi ei hakka siin uuesti kirjutama alguse asju.
Mitme A laadisid?
Kas aku pinge püsib > 12,3 V, kui laadija tagan tära ühendad?
Autole ja rahakotile on parem, kui viid kuhugi remonti. Vaata remondikohtade teemast, kuhu mersuga on soovitav minna. Aga võid muidugi katse-eksituse meetodil ka edasi purjetada. Arvesta, et lõhkukülmunud aku on üks odavamaid muresid
Aga avasin täna kapoti ja mis ma nägin?
Genekal rihm maas. Eks selletõttu rool kange ja salongi sooja ka ei puhkunud. Nüüd kõik jonksus, aga sellegi poolest on hea soovitus järgmine kord remonti viia.
Mis ei tähenda et ma ei võiks siit targematelt nõu küsida.