18-01-2021, 02:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2021, 02:40 AM ja muutjaks oli Indrekno.)
Õli juurde kallamine hoolduste vahelisel ajal pole midagi tavatut, kõik oleneb kasutusest, isegi manuali järgi kuni liiter 1000km kohta tootja poolt ju ok.
Nagu kasutaja v6sa ka kirjutas, siis mootori üldine kulumine toetab suuremat õlikulu kuna kõik mis liigub kulub ja vedelike lahus hoidma mõeldud asjad pole enam nii tihedad.
OM642 kohta ise kuulnud ja ka sõbra kogemusest näinud õlijahuti tihendite leket. Teisel sõbral ka sama a mootoriga e klass ja pole probleeme olnud.
Ise omanud kahte sõidukit antud mootorikoodiga, hädasid endal ei olnud.
Tagasilla õhkvedrustuse puhul sellel hea see, et padi ja amort eraldi, emb kumb saba viskab, siis ei pea vähemalt mõlemat detaili välja vahetama(jah amortide puhul loomulikult silla kohta paaris), nagu see paraku kokku liidetud detaili puhul on.
Tagaveolisel peaks vist silladetailid soodsmad olema kui nelikveolisel(parandage kui eksin).
Mike22 kas need 7g-tronicu jamamised on suure läbisõidu teema(ei saa paraku sellest ühelauselisest probleemi kirjeldusest aru)?
Nagu kasutaja v6sa ka kirjutas, siis mootori üldine kulumine toetab suuremat õlikulu kuna kõik mis liigub kulub ja vedelike lahus hoidma mõeldud asjad pole enam nii tihedad.
OM642 kohta ise kuulnud ja ka sõbra kogemusest näinud õlijahuti tihendite leket. Teisel sõbral ka sama a mootoriga e klass ja pole probleeme olnud.
Ise omanud kahte sõidukit antud mootorikoodiga, hädasid endal ei olnud.
Tagasilla õhkvedrustuse puhul sellel hea see, et padi ja amort eraldi, emb kumb saba viskab, siis ei pea vähemalt mõlemat detaili välja vahetama(jah amortide puhul loomulikult silla kohta paaris), nagu see paraku kokku liidetud detaili puhul on.
Tagaveolisel peaks vist silladetailid soodsmad olema kui nelikveolisel(parandage kui eksin).
Mike22 kas need 7g-tronicu jamamised on suure läbisõidu teema(ei saa paraku sellest ühelauselisest probleemi kirjeldusest aru)?