17-01-2021, 02:11 AM
(15-01-2021, 03:38 PM)v6sa Kirjutas:(15-01-2021, 01:13 PM)Shottyhoster Kirjutas: ... Lähen võtan testri ja mõõdan voolutugevuse ära esimese asjana.
Pinget mõõdad, pinget! Voolutugevust Sa naljalt mingi multimeetriga ei mõõda!
Täna laadisin suurt akut 8 tundi ja ei midagi, sain 300m sõita ja aku jälle kotis. Panin nüüd uuesti laadima ja lasen 24 tundi laadida madala voolu pealt(sorry vb kutsutakse seda pingeks ära nüüd jälle närvi mine) siis laen väikse aku ka täis ja kui peale seda ka nugavus funktsioone sisse ei lülita siis vaatan edasi kas vahetada akud välja või on pingeregulaatoriga ehk mingid jamad.
Täna oli midagi imeliku ka, siis kui aku tühjaks sai ja süüte välja võtsin siis kell läks lolliks. Seierid hakkasid ringi ratast laskma suht suure hooga. Mingi punane hoiatus tuli ka armatuurile midagi piduritest. Ah ma ei teagi. Eks ma homme annan teada kas akulaadimistest oli kasu.
Kusagilt lugesin, et kui aku on täitsa tühi siis jäätub juba - 0kraadi juurrs ära. Mul oli see täiesti tühi aku ööpäev läbi väljas ja õues on üptis külm olnud. Äkki on aku pekkis. Kuidas ma seda teada saan. Mis see pinge olema peaks korras akul?