09-10-2020, 10:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2020, 10:28 AM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Tere kaupo51,
Tõepoolest, sama nähtus esineb suuremal või vähemal määral nii jagajaga M104 kui M103 mootoril ja omamoodi on see juba selliseks Mercedeseomanike siseringihuumoriks muutunud. Folklooris leidub viiteid võimalusele seda "kevadise niiskuse" probleemi vähendada kui vahetada välja jagaja taga, mootori pool asuvad tihendid ja muuta süsteem selles suunas hermeetilisemaks. Väidetavalt ronib mootorisse kogunenud niisuks jagajakaane alla just sealtkaudu. See tundub võimalik, sest kui mootor pika seismise järel soojeneb, hakkab ta kaante alla kogunenud niiskus kahtlemata aurustuma. Jagajakaas on sel hetkel ilmselt natuke külmem ka ja selline protsess tundub mulle vähemalt teoreetiliselt võimalik.
Pihustatavatesse ainetesse ei ole mul usku, sest olen neid paarikümne aasta jooksul paaril korral proovinud ja mingit erilist vahet selles käitumises küll ei täheldanud.
Peab ütlema, et kuna olen nende aastate jooksul juba harjunud protseduuriga, et üle paari aasta jagajaga Mercedest garaažist võttes tuleb temaga kohe maanteele minna, ei ole ma ise seni väga selles osas vaeva näinud, sest kui neil see esimene raske hetk üle läheb, ei ole samal hooajal sellega rohkem peavalu olnud. Seega kui keegi oskab oma kogemuste põhjal soovitada, mida teha, et seda huumorit kevaditi vähem oleks, võin kahtlemata proovida, aga liialt ei muretse. Vanade autode kiiksud on ju isegi natuke armsad.
Parimate soovidega,
Tauno
Tõepoolest, sama nähtus esineb suuremal või vähemal määral nii jagajaga M104 kui M103 mootoril ja omamoodi on see juba selliseks Mercedeseomanike siseringihuumoriks muutunud. Folklooris leidub viiteid võimalusele seda "kevadise niiskuse" probleemi vähendada kui vahetada välja jagaja taga, mootori pool asuvad tihendid ja muuta süsteem selles suunas hermeetilisemaks. Väidetavalt ronib mootorisse kogunenud niisuks jagajakaane alla just sealtkaudu. See tundub võimalik, sest kui mootor pika seismise järel soojeneb, hakkab ta kaante alla kogunenud niiskus kahtlemata aurustuma. Jagajakaas on sel hetkel ilmselt natuke külmem ka ja selline protsess tundub mulle vähemalt teoreetiliselt võimalik.
Pihustatavatesse ainetesse ei ole mul usku, sest olen neid paarikümne aasta jooksul paaril korral proovinud ja mingit erilist vahet selles käitumises küll ei täheldanud.
Peab ütlema, et kuna olen nende aastate jooksul juba harjunud protseduuriga, et üle paari aasta jagajaga Mercedest garaažist võttes tuleb temaga kohe maanteele minna, ei ole ma ise seni väga selles osas vaeva näinud, sest kui neil see esimene raske hetk üle läheb, ei ole samal hooajal sellega rohkem peavalu olnud. Seega kui keegi oskab oma kogemuste põhjal soovitada, mida teha, et seda huumorit kevaditi vähem oleks, võin kahtlemata proovida, aga liialt ei muretse. Vanade autode kiiksud on ju isegi natuke armsad.
Parimate soovidega,
Tauno