31-07-2020, 12:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2020, 12:59 AM ja muutjaks oli allarh.)
Viimasest postitusest palju aega möödas, aga viga ikka alles. Sisselaske osa ja intercooler vaadati üle ja seal osas pidi kõik korras olema. Pihustid said igaks juhuks stenditud, kuigi ise seal viga pigem ei kahtlustanud, oleks võinud tegemata jätta kuna näidud korras. Vahepeal sõitis auto 2 nädalat nii nagu peab ja viga ei esinenud kordagi. Siis hakkas jälle vahelduva eduga streikima ja tekkinud mõned uued sümptomid. Kui mootorituli põleb siis lisaks jõuetusele mootor puterdab ja paar silindrit ei tööta vahepeal ja tagant must suits väljas kui mootor lonkab. Selle vea puhul ei aita ka väljasuretamine, algab ja lõppeb suvalisel ajal see lonkamine.
Nüüd näitab latirõhuanduri viga, vaheldumisi liiga kõrge rõhk latis ja liiga madal rõhk latis ja lisaks vahetevahel tekib etteande pumba viga. Mõõdeti manuaalselt etteande pumba rõhku ja see oli 3,4 või 3,6bari(täpselt ei mäleta enam kumb oli, aga töömees ütles et see nii nagu peab), see hetk kui viga esines ja autol paar silindrit ei töötand korralikult ja puterdas.
Prooviks sai vahetatud ära latirõhu andur, mis tuli toimiva auto pealt, aga tulemus sama. Lisaks kontrolliti latirõhu anduri juhtmestik kogu pikkuses ära ja inspekteeriti auto aju visuaalselt, mingeid nähtavaid kahjustusi ei täheldatud.
Ei ole enam ideid, milles võiks viga olla. Kuskilt interneti avarustest lugesin, et sellel mootoril sisselaskes mingid klapid, mis võivad veidraid asju põhjustada kui kinni jäävad. Või pigem sellist asja need ei põhjusta? Hetkel plaan sisselaske kolle maha võtta ja vaadata mis seis seal on.
Lisaks viga vist veidi rohkem süvenenud, kuna vahetevahel vaikselt veeredes ja foori taga seisma jäädes auto lausa välja surnud mitmel korral.
Nüüd näitab latirõhuanduri viga, vaheldumisi liiga kõrge rõhk latis ja liiga madal rõhk latis ja lisaks vahetevahel tekib etteande pumba viga. Mõõdeti manuaalselt etteande pumba rõhku ja see oli 3,4 või 3,6bari(täpselt ei mäleta enam kumb oli, aga töömees ütles et see nii nagu peab), see hetk kui viga esines ja autol paar silindrit ei töötand korralikult ja puterdas.
Prooviks sai vahetatud ära latirõhu andur, mis tuli toimiva auto pealt, aga tulemus sama. Lisaks kontrolliti latirõhu anduri juhtmestik kogu pikkuses ära ja inspekteeriti auto aju visuaalselt, mingeid nähtavaid kahjustusi ei täheldatud.
Ei ole enam ideid, milles võiks viga olla. Kuskilt interneti avarustest lugesin, et sellel mootoril sisselaskes mingid klapid, mis võivad veidraid asju põhjustada kui kinni jäävad. Või pigem sellist asja need ei põhjusta? Hetkel plaan sisselaske kolle maha võtta ja vaadata mis seis seal on.
Lisaks viga vist veidi rohkem süvenenud, kuna vahetevahel vaikselt veeredes ja foori taga seisma jäädes auto lausa välja surnud mitmel korral.