18-07-2020, 10:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2020, 10:32 AM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Tere,
Jah, arturmalcik, see on sama auto ja seega nagu ilmselt mäletad, on nii kast kui mootor tõesti väga head. Katsetasin ise teda nii linnaliikluses kui ka "kiirteel" ja ta toimis siis ning toimib ka täna suurepäraselt.
Indrek, ta kere on ikka päriselt läbi. Pagasnikupõhja praktiliselt pole, tagatiivad on otsas, kaks ust ja pagasnikuluuk tuleks kindlasti vahetada, aga kõige tülikam on tõsiasi, et lansakatest on augud ka mootoriruumi paistmas ja kui tahta taastada, peaks värvimiseks mootori maha tõstma. Tõsta seda autot veel kannatab ja kandvad osad on üllatavalt kõvad, aga mulle näib, et see töö maht ei ole isegi isekeevitaja jaoks tervislik, sest neid autosid on korralike keredega ka veel vabamüügist võimalik inimliku hinnaga hankida.![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Ta on pärast Saksamaalt jõudmist ja algselt ära tehtud tehnika remonte töökojas oma järge oodanud ja nüüd lõpuks viitsis plekksepp ta korralikult üle vaadata ehk läbi toksida ning teatas, et ta võib ju kõiki autosid remontida, aga antud juhul tuleks plekitöö hind koos asendusdetailidega kuskile 2000 euri alla. Kui lisada sellele näiteks umbes 3000 euri kogu auto värvimise eest (mis oleks pigem odav) ja mõnede lihtsalt kulunud ja koledate detailide (nt tagatuled, helkurliist jms) asendamine ja muud iluprotseduurid, tuleks ta omahinnaks ilmselt kenasti natuke alla 10 000 euro ja siis on ta ikkagi läbi roostetanud kerest taastatud W140. Selle raha eest saab Saksamaalt (või mujalt) täna ka korraliku kerega autosid ning seega pole sellel õudsel tööl mingit erilist mõtet.
Natuke kahju on, et kõik selle rooste alles siis välja selgitasime kui auto taastamisse lisaks ostuhinnale juba omajagu raha sisse oli pandud, aga no mis parata - üks õppetund jälle juures.![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Parimate soovidega,
Tauno
Jah, arturmalcik, see on sama auto ja seega nagu ilmselt mäletad, on nii kast kui mootor tõesti väga head. Katsetasin ise teda nii linnaliikluses kui ka "kiirteel" ja ta toimis siis ning toimib ka täna suurepäraselt.
Indrek, ta kere on ikka päriselt läbi. Pagasnikupõhja praktiliselt pole, tagatiivad on otsas, kaks ust ja pagasnikuluuk tuleks kindlasti vahetada, aga kõige tülikam on tõsiasi, et lansakatest on augud ka mootoriruumi paistmas ja kui tahta taastada, peaks värvimiseks mootori maha tõstma. Tõsta seda autot veel kannatab ja kandvad osad on üllatavalt kõvad, aga mulle näib, et see töö maht ei ole isegi isekeevitaja jaoks tervislik, sest neid autosid on korralike keredega ka veel vabamüügist võimalik inimliku hinnaga hankida.
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Ta on pärast Saksamaalt jõudmist ja algselt ära tehtud tehnika remonte töökojas oma järge oodanud ja nüüd lõpuks viitsis plekksepp ta korralikult üle vaadata ehk läbi toksida ning teatas, et ta võib ju kõiki autosid remontida, aga antud juhul tuleks plekitöö hind koos asendusdetailidega kuskile 2000 euri alla. Kui lisada sellele näiteks umbes 3000 euri kogu auto värvimise eest (mis oleks pigem odav) ja mõnede lihtsalt kulunud ja koledate detailide (nt tagatuled, helkurliist jms) asendamine ja muud iluprotseduurid, tuleks ta omahinnaks ilmselt kenasti natuke alla 10 000 euro ja siis on ta ikkagi läbi roostetanud kerest taastatud W140. Selle raha eest saab Saksamaalt (või mujalt) täna ka korraliku kerega autosid ning seega pole sellel õudsel tööl mingit erilist mõtet.
Natuke kahju on, et kõik selle rooste alles siis välja selgitasime kui auto taastamisse lisaks ostuhinnale juba omajagu raha sisse oli pandud, aga no mis parata - üks õppetund jälle juures.
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Parimate soovidega,
Tauno