MÜÜDUD: S 350 TD, 1995, komplektne, Saksamaalt, läbi roostetanud - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Turg (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=20) +--- Foorum: Sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=24) +--- Teema: MÜÜDUD: S 350 TD, 1995, komplektne, Saksamaalt, läbi roostetanud (/showthread.php?tid=51467) |
MÜÜDUD: S 350 TD, 1995, komplektne, Saksamaalt, läbi roostetanud - Sm. Västrik - 12-07-2020 Tere, Kuna originaalkomplektsusele ja heale tehnikale vaatamata, on see auto tänu roostes kerele taastamiskõlbmatu, on pakkuda järgmiste andmetega Saksamaalt toodud ja Eestis üldse mitte sõitnud isend. Mark ja mudel: Mercedes-Benz 350 Turbodiesel Väljalaskeaasta: 1995 Käigukast: automaat Värvus: Must metallik (Blauschwarz metallik, 199) Salong: Must nahk (261A) VIN kood: WDB1401341A277598 Lisavarustus (kõik nii nagu tehasest peale pandud ja töökorras): - kliimaseade, - Parktronic parkimisandurid, - elektriline soojendusega juhi- ja kõrvalistujaiste, - navigatsioonisüsteem, - klaasist elektriline katuseluuk, - elektriline tagakardin, - püsikiirusehoidja Tempomat, - softclose uste sulgemisabi, - söefilter, - käetugi esi- ja tagaistmetel, - elektriaknad, - rohelise tooniga soojust peegeldavad klaasid, - pähklipuidus iluliistud, - 2x turvapadjad, - 8 auguga sirged originaalveljed. Orienteeruv hinnasoov: 1500 eurot Kogu auto tehnika on hea ja ta on igati sõidukorras. Mootor ja kast on väga heas korras, sillad remonditud, roostes olnud piduritorudki vahetatud, kliimaseade töötab ja üldse vist kogu lisavarustus toimib (üks peegel on katki). Loomulikult on olemas ka Saksa dokumendid ja ta oleks Eestis vabalt registreeritav, kuid seda kulu ei ole konkreetse isendi puhul lihtsalt mõistlik lisaks teha. Auto on mu venna poolt ostetud pimesi telefoni teel Saksamaalt mõttega keret natuke remontida ja teda igapäevase vanatehnikana kasutada, kuid osutus, et see kere on taastamiseks selgelt liiga läbi ning seega võibolla vajab keegi korralikku mootorit, käigukasti, klaase, salongi ja muid varuosasid, mis tal kõik küljes on. Pildid (klõpsa pildil suuremalt nägemiseks): Eraldi juppe müüa ei soovi ja seega on müügiks kogu auto koos paberitega. Vajaduse korral on võimalik transpordiga abistada. Parimate soovidega, Tauno RE: M: S 350 TD, 1995, komplektne, Saksamaalt, läbi roostetanud - Sm. Västrik - 16-07-2020 Tere, Seoses endiselt ummistuva majaesisega on uus kujunenud hinnaindikatsioon 1500 eurot. Parimate soovidega, Tauno RE: M: S 350 TD, 1995, komplektne, Saksamaalt, läbi roostetanud - arturmalcik - 17-07-2020 Tere. Kas see remonditud kastiga ? Mul klient otsib kasti ja pumpa RE: M: S 350 TD, 1995, komplektne, Saksamaalt, läbi roostetanud - indrek - 17-07-2020 Kas see kere on läbi "Teiesuguste pedantide" jaoks või mingi isekeevitaja suudaks veel mõneks aastaks midagi välja võluda. RE: M: S 350 TD, 1995, komplektne, Saksamaalt, läbi roostetanud - Sm. Västrik - 18-07-2020 Tere, Jah, arturmalcik, see on sama auto ja seega nagu ilmselt mäletad, on nii kast kui mootor tõesti väga head. Katsetasin ise teda nii linnaliikluses kui ka "kiirteel" ja ta toimis siis ning toimib ka täna suurepäraselt. Indrek, ta kere on ikka päriselt läbi. Pagasnikupõhja praktiliselt pole, tagatiivad on otsas, kaks ust ja pagasnikuluuk tuleks kindlasti vahetada, aga kõige tülikam on tõsiasi, et lansakatest on augud ka mootoriruumi paistmas ja kui tahta taastada, peaks värvimiseks mootori maha tõstma. Tõsta seda autot veel kannatab ja kandvad osad on üllatavalt kõvad, aga mulle näib, et see töö maht ei ole isegi isekeevitaja jaoks tervislik, sest neid autosid on korralike keredega ka veel vabamüügist võimalik inimliku hinnaga hankida. Ta on pärast Saksamaalt jõudmist ja algselt ära tehtud tehnika remonte töökojas oma järge oodanud ja nüüd lõpuks viitsis plekksepp ta korralikult üle vaadata ehk läbi toksida ning teatas, et ta võib ju kõiki autosid remontida, aga antud juhul tuleks plekitöö hind koos asendusdetailidega kuskile 2000 euri alla. Kui lisada sellele näiteks umbes 3000 euri kogu auto värvimise eest (mis oleks pigem odav) ja mõnede lihtsalt kulunud ja koledate detailide (nt tagatuled, helkurliist jms) asendamine ja muud iluprotseduurid, tuleks ta omahinnaks ilmselt kenasti natuke alla 10 000 euro ja siis on ta ikkagi läbi roostetanud kerest taastatud W140. Selle raha eest saab Saksamaalt (või mujalt) täna ka korraliku kerega autosid ning seega pole sellel õudsel tööl mingit erilist mõtet. Natuke kahju on, et kõik selle rooste alles siis välja selgitasime kui auto taastamisse lisaks ostuhinnale juba omajagu raha sisse oli pandud, aga no mis parata - üks õppetund jälle juures. Parimate soovidega, Tauno |