Kas aku on piisavalt täis peale geneka vahetust? Kehva akuga pöörded ei püsigi paigas peale käivitamist. Kas vahetati terve genekas või ainult Boschi ca 80€ pingeregulaator mingi hiina 6€ regulaatori vastu? Minu kogemus CL600'ga viitab pinge kõikumisele. Mäletan et 600'l tuli geneka vahetuseks nii palju asju küljest kiskuda, et ma isegi ei hakanud mõtlema mingi soodama lahenduse peale, kui et ainult originaal.
Kui mootor töötab siis pane salongituled põlema ja vaata kas valgus varieerub. Siis lisa ka õhutuled. Kui hakkab ohutuledega ühes taktis pöördeid jõnkustama, on kindlasti aku või pingeregulaatori viga. Võiks mootori massijuhet kah kontrollida.
Õige oleks, kui lased Truumul või MBAbil juhtme külge panna ja saad kohe vea teada. Vanal autol ei pruugi üks asi alati järgmist probleemi tingida. Otsisin kunagi ka probleemi pööretele ja truumus avastati, et üks küünlajuhe vahel jupsib.
Kui mootor töötab siis pane salongituled põlema ja vaata kas valgus varieerub. Siis lisa ka õhutuled. Kui hakkab ohutuledega ühes taktis pöördeid jõnkustama, on kindlasti aku või pingeregulaatori viga. Võiks mootori massijuhet kah kontrollida.
Õige oleks, kui lased Truumul või MBAbil juhtme külge panna ja saad kohe vea teada. Vanal autol ei pruugi üks asi alati järgmist probleemi tingida. Otsisin kunagi ka probleemi pööretele ja truumus avastati, et üks küünlajuhe vahel jupsib.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,