15-06-2020, 10:34 PM
Lähtudes ennekõike uuematest/kallimatest (F/L 63 ja 2019.. 63 mudel) AMG G-dest, ma ei pea silmas kiirmüügitehingutega soetatud isendeid (G ost on kohati parem investeering kui kinnisvara, hinda kindlasti ((vanemad)) ei kaota) ega odavama otsa isendeid (Mis ostetakse reeglina puhtalt sihtotstarbeliseks kasutamiseks),
olen G AMG lahti mõtestanud tänaseks teatud loogika alusel.
Esiteks, päris suure osa AMG G soetuvusmaksuvusest maksad sa AMG mootori/tehnika eest. G puhul ei pea ma seda isegi mahult nii suureks kui mõnel sõidukil.
Teisalt, väga suure osa sellest soetuvusmaksumusest maksad sa selle eest, et saad maailma parima läbivusega maasturi, millega võid teoorias kuhu iganes nina keerata.
Ilmselgelt on maailmas väga vähe inimesi, kes seda julgevad ja raatsivad teha. 50-60k+ (2019 puhul 160k+) autot nagu väga ei kipu puude vahele kraapima või liivapritsi kuhugi mängima minema.
Ülejäänud maksad G eest, mis talle sisu annab. Samasuguse, nagu igale teisele (odavamale, tarbitavamale) G-le.
Meie, s.t. Eesti, tingimustes jäävad need kaks esimest täielikult kasutamata.
Boonuseks saab olematu sõidumugavuse.
Emotsioon on teine teema. Kohati hindamatu.
Suur raha ei pruugi suurt emotsiooni tuua, siinkohal toob.
Igapäevaseks autoks väsitav - sekundaarseks OK.
Väga kõrgehinnalise emotsiooni loojaks suurepärane valik.
olen G AMG lahti mõtestanud tänaseks teatud loogika alusel.
Esiteks, päris suure osa AMG G soetuvusmaksuvusest maksad sa AMG mootori/tehnika eest. G puhul ei pea ma seda isegi mahult nii suureks kui mõnel sõidukil.
Teisalt, väga suure osa sellest soetuvusmaksumusest maksad sa selle eest, et saad maailma parima läbivusega maasturi, millega võid teoorias kuhu iganes nina keerata.
Ilmselgelt on maailmas väga vähe inimesi, kes seda julgevad ja raatsivad teha. 50-60k+ (2019 puhul 160k+) autot nagu väga ei kipu puude vahele kraapima või liivapritsi kuhugi mängima minema.
Ülejäänud maksad G eest, mis talle sisu annab. Samasuguse, nagu igale teisele (odavamale, tarbitavamale) G-le.
Meie, s.t. Eesti, tingimustes jäävad need kaks esimest täielikult kasutamata.
Boonuseks saab olematu sõidumugavuse.
Emotsioon on teine teema. Kohati hindamatu.
Suur raha ei pruugi suurt emotsiooni tuua, siinkohal toob.
Igapäevaseks autoks väsitav - sekundaarseks OK.
Väga kõrgehinnalise emotsiooni loojaks suurepärane valik.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”