14-06-2020, 05:41 PM
Iga M113K mootoriga sõiduk võiks olla hetkel hinna mõttes madalpunktis. Analoogne nähtus nagu õhkjahutusega Porsched omal ajal. Palju need praegu maksavad ja kas see õhkjahutus on tegelikult hea? Lihtsalt oma ajastu lipulaev ja rariteet.
Ma arvan, et need maagilised “K” kompressorid on tulevikus väga hinnas.
G55 > G63
0-100 vahemikus (Eestis pigem aktuaalsem) on G55 sama kiire, kuid sõiduelamuse ja dünaamika iseloomu mõttes põnevam sõiduk.
Nõustun, et salongi sisu osas on G63’l kindlasti eelis. Sisu on vahetatav. Sisu vahetus 2017a G63 interjööri vastu on ikka odavam kui korralik G63 praegu.
Ma arvan, et need maagilised “K” kompressorid on tulevikus väga hinnas.
G55 > G63
0-100 vahemikus (Eestis pigem aktuaalsem) on G55 sama kiire, kuid sõiduelamuse ja dünaamika iseloomu mõttes põnevam sõiduk.
Nõustun, et salongi sisu osas on G63’l kindlasti eelis. Sisu on vahetatav. Sisu vahetus 2017a G63 interjööri vastu on ikka odavam kui korralik G63 praegu.
Let's go for a joyride.