Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SLK 230 Kompressor- totu
#1
Strateegilised, mitteolulised, numbrid on
2001
must
196 000, vaikselt muutub
145
A/T
RWD
Tervist siis.
Kui alustada algusest, olen MB ga kokku puutunud ennekõike väikeveokatega. Pool Euroopat on läbi reisitud 508se matkaautoga, samasugusega sai kunagi ka mingit "äriprojekti" aetud ja siis ühe teise hobi "teenindamiseks" ostetud 609, puksiir. Peale raskeveokimaksu laienemist ka kergetele veokitele sai see ka võõrandatud. No ja mõned aastad oli kallil kaasal "triikraud", siiani nutab taga, olevat parim auto olnud.
Aga asjast ka: Sellekevadine suursündmus tõmbas rämeda punase joone üle kahe aktuaalse hobitegevuse- reisimise ja offroad autospordi ja siis tekkinud vaba aja sisustamiseks lappasin, muu hulgas, automüügi keskkondi. Ilmselt mingi keskea kriis ja mingi rendiauto kogemus oli all (MX5) ja kuna rodster PEAB olema tagaveoline ja väga soovitavalt mootoriga, jäi sõelale SLK. Rahapuu kiratseb juba aastakümneid, seega R170 tundus mõistlik. Täiesti kainelt kalkuleeritud argumendid, täiesti mittevajaliku, asja ostmiseks. Nüüd siis mingi 3 nädalat "aktiivses" kasutuses ja siiani suuri tagasilööke ei ole (veel) olnud. Tootja poolt kaasa pandud hobused ka alles, 100 tuleb 7 ga ära. Kui millegi kallal vinguda, võiks mainida 3 värvikriimu, roosteplekki põhja all, niisket võllitihendit tagasilla reduktoril, mingit moorori õlileket (tilka alla ei jäta aga õline on) ja mittetoimivaid istmesoojendusi. Paar ebatäiust on juba kõrvaldatud, nt. tagavararatas leidis tee pakiruumi põhja, paar pirni tahtsid vahetust, rehvid sai uued installitud, nii "igaks juhuks. Enne sai vanasid "põletatud", mootorit on täitsa piisavalt, kuival asfaldil lõbutsemiseks.
Autot väga tuunida ei kavatse, pmst. 100% originaal ja las nii olla. Raadio tahaks vahetada, enekõike "käed vabad" süsteemi jaoks aga kindlasti jääb algupärane riiulisse. Plaan oli sisu värvi veidi normaliseerida aga autentsuse mõttes jääb esialgu must/nilbepunane alles. [Pilt: 4y3WScnqkwLPiP567]
Selline see vaese mehe elu on- vein on vana, juust on hallitanud ja autol pole katust.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
SLK 230 Kompressor- totu - Autor: totu - 27-05-2020, 10:35 PM
RE: SLK 230 Kompressor- totu - Autor: totu - 20-06-2020, 11:09 PM
RE: SLK 230 Kompressor- totu - Autor: totu - 03-07-2020, 11:45 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,589 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,044 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB SLK 230 KOMPRESSOR, 1997, R170 - Magnus djmaq 7 6,158 21-03-2020, 04:48 AM
Viimane postitus: djmaq
  Mercedes Benz E200 Kompressor, 2005, W211, Plinger Plinger 0 2,079 12-08-2019, 08:48 PM
Viimane postitus: Plinger
  MB c208, CLK 230, 99a supercharger230 29 20,977 05-08-2018, 10:24 AM
Viimane postitus: supercharger230
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor, 1999, w208 - OnkelMats OnkelMats 22 20,147 28-07-2014, 11:34 PM
Viimane postitus: OnkelMats
  MB CLK 200 kompressor w208 PRIMO PRIM0 7 6,771 11-06-2014, 07:58 PM
Viimane postitus: PRIM0
Thumbs Up W123, CE 230, 1983 - Halvaa Halvaa 24 22,608 27-04-2014, 01:11 PM
Viimane postitus: Rolz
Thumbs Up Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ ErmQ 13 14,216 18-12-2013, 09:38 PM
Viimane postitus: ErmQ
  Mercedes-Benz 230 CE, 1989, c124 - w1244 w1244 14 16,828 22-11-2013, 06:56 AM
Viimane postitus: Mike22



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne