29-04-2020, 11:08 AM
Tere!
Kirjutan oma saagast natuke pikemalt.
Auto oli päevake Lesvenis - tehti mõningad adaptsioonid aga kahjuks viga ei leitud ja soovitati Silberisse viia.
Silberis oli auto 8 päeva. Viga ei leitud ja kui autole järele läksin olid võtmed kadunud. Tagant ruumist tuli keegi ja ütles, et auto ei käivitu. Selgus, et keegi oli jätnud võtmed süütelukku ning süüde oli sees. Ühesõnaga eriti positiivne ei olnud. Palusin väljatrükki diagnostikast aga ei pööranud sellele tähelepanu.
Auto seisis garaazis ca. kuu ning lõpuks võtsin uuesti käsile. Silberi poolt kaasa antud paberitest lugesin välja, et misfire registreeritakse ainult 1 silindris aga tegelikult oli misfire üle ühe silindri ja count oli 50+.
Ühesõnaga pidi olema ühine faktor mis kõiki silindreid mõjutab. Vigasteks osutusid uued küünlad(Bosch FR-7-KPP-33U) ansendasin need NGK IFR6Q-G küünaldega ja mootor töötab paremini kui varem.
Kristo
Kirjutan oma saagast natuke pikemalt.
Auto oli päevake Lesvenis - tehti mõningad adaptsioonid aga kahjuks viga ei leitud ja soovitati Silberisse viia.
Silberis oli auto 8 päeva. Viga ei leitud ja kui autole järele läksin olid võtmed kadunud. Tagant ruumist tuli keegi ja ütles, et auto ei käivitu. Selgus, et keegi oli jätnud võtmed süütelukku ning süüde oli sees. Ühesõnaga eriti positiivne ei olnud. Palusin väljatrükki diagnostikast aga ei pööranud sellele tähelepanu.
Auto seisis garaazis ca. kuu ning lõpuks võtsin uuesti käsile. Silberi poolt kaasa antud paberitest lugesin välja, et misfire registreeritakse ainult 1 silindris aga tegelikult oli misfire üle ühe silindri ja count oli 50+.
Ühesõnaga pidi olema ühine faktor mis kõiki silindreid mõjutab. Vigasteks osutusid uued küünlad(Bosch FR-7-KPP-33U) ansendasin need NGK IFR6Q-G küünaldega ja mootor töötab paremini kui varem.
Kristo