22-04-2020, 12:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2020, 12:51 PM ja muutjaks oli hents99.)
(22-04-2020, 11:28 AM)ignar Kirjutas: Sest Bmw-l oligi eesmärk omaette, et ka 6silindriga peab auto saavutama 200km/h.
Selle põhjal ei saa pidada üht mootorit teisest paremaks.
Mersul on selle jaoks Service number, kui midagi juhtub...
Katkise asjaga ei sõideta. Viiakse kopteriga linnulennult ja kiiremini auto juurde, mis on mõeldud kiireks sõiduks....
Jah. Maitse asi. Imelik on lihtsalt mõelda, et m120, mis lihtsalt on päris palju võimsam sama aja Bmw vastest, dünaamika tundub (ilmselt tundub sõnal on rõhukoht) ikkagi palju lahjem Bmw omast...
Tegelikkuses on jõukasv tuntav sisselaske nuka keeramisega. Tunne, et algus on nõrk....
Ei ole, keskpööretelt ca 3200-3500 on lihtsalt palju rohkem, mida nuka keeramiseta ei saa.
Olen proovind m104 puhul nukka mitte keerata...Saab sellise ühtlase kõveraga jõujoone. Jõudu on vähem - kütusekulu ka madalam.
Aga ma testin varsti. Nii ikka kõige lihtsam.
Juba valmistan m120 mootoripukki ette
Teemasse kah....
Kas kellelgi võib veel vana mb bussi vaja minna?
Oleks vaja mingi rakendus leida.
2.3 diisel + atm kast.
Mootoril said sisse turbodisla kolvid ja kepsud.
Kaanetööd said ka enne kokkupanekut tehtud.
Om605 turbo ja 6mm plunseritega pump.
Seisma jäi ca 1.5a tagasi. Pumba hoovastik ei saand ühendatud seestpoolt.
Kuna asukoht kehva ja ei viitsind õlijalga maha võtta, siis jäigi selle taha.
Pumba plunserite latti lükates töötab
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering