22-04-2020, 11:03 AM
(21-04-2020, 05:12 PM)hents99 Kirjutas: Olen väga korraliku e38 peal hilise otsa v12 mootorit proovind....
Kuna tegemist väga kehva plokikaanega (2klapi tehnika, aga ikka väga halb)+ lihtsalt suur töömaht...
Et dünaamika suht olematu. Kui mälu ei peta, siis vana rullikas e30 325/327 m20 mootoriga tegi iga kell v12 e38 koti pähe...kuni maanteekiirusteni muidugi, üle selle e30 jaoks juba ebaturvaline kiirus stock vedrustusega.
Offtopic, aga ei nõustu. Enda 38'l sai vahetatud kogu süütesüsteem uue vastu. Kütusekulu langes pea 2x ja jõudu tuli kah kuhjaga juurde. Mustad jutid sai kahe bussipeatiuse vahele lastud.
Pigem ütleks, et M120 on uimane (mõtleb, et mis nüüd peremees tahab ja siis lajatab) , bemmi v12 läheb kiiremini alt pöördesse, ehk kohene reaktsioon. Suurel kiirusel jääb muidugi mersule maha, aga meeldib mootori täpsus reageerimisele. Mercedes-Benz V12 puhul häirib jubedalt see ooteaeg, millal gaasipedaali asend mootorisse jõuab ja ootamatult lahvatab. Lisaks kohutav ASR, mis ei saa aru, millal reageerima peab. Huvitav on ka see, et kui mersul üks pool mootorist ei tööta, siis auto on täiesti jõuetu. Bemmi v12 läheb poole mootoriga kah 200-ni välja.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,