20-03-2020, 07:48 PM
Omasin 2010 e200 100kw taksodiislit millel oli kellal üle 600k, sõitsin ise 90k otsa, ainus töö peale tavahoolduseid oli pihustite taastamine ca 900eur. Lisaks vahetasin ühe tagumise õhkpadja 180eur. Kõik kuluosad saadaval väga soodsa hinnaga. Silladetailidest sai vahetatud 2 ringi esimesi stabikavardaid ja kõik.
Hetkel oman samasugust 2011a 7g kastiga 100kw taksot, 430k kellal. Praeguseni sõitnud 40k. Sellel siiamaani vahetanud roolilati(lõtk oli sees, lammaris 200e) ja mõlemad tagumised õhkpadjad, need vead olid ka juba ostes küljes, ülejäänd jälle tavahoole.
Nendel autodel kasutataval om651 motol suurim mure plastist karteripõhi, mis mõlemal korralikult leemendand on. Vahetamiseks vaja sild madalamale lasta.
Ehk siis vägagi töökindel masin. Beezi värvi muidugi ise ei ostaks elusees
Hetkel oman samasugust 2011a 7g kastiga 100kw taksot, 430k kellal. Praeguseni sõitnud 40k. Sellel siiamaani vahetanud roolilati(lõtk oli sees, lammaris 200e) ja mõlemad tagumised õhkpadjad, need vead olid ka juba ostes küljes, ülejäänd jälle tavahoole.
Nendel autodel kasutataval om651 motol suurim mure plastist karteripõhi, mis mõlemal korralikult leemendand on. Vahetamiseks vaja sild madalamale lasta.
Ehk siis vägagi töökindel masin. Beezi värvi muidugi ise ei ostaks elusees