Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w212 takso saksamaalt - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: w212 takso saksamaalt (/showthread.php?tid=51056)



w212 takso saksamaalt - Alkohoolik - 28-02-2020

Tere, olen ka tasapisi hakanud vaatama uut autot ja tekkis küsimusi äkki keegi oskab
vastata neile.
Kuidas saksamaal just need takso mersud nii odavad on ?
w212 saab alla 5k€ kätte ja facelift w212 jääb sinna 7k€ kandi juba, või olen ma lihtsalt ajast maas ja need rõvedatel kollastel langebki hind nagu katkine rakett ?

panen siia paar linki kah ei pea ise otsima hakkama


W212


w212 facelift






RE: w212 takso saksamaalt - ignar - 28-02-2020

Läbisõit teeb oma korrektuurid hinnas.
500000+ km ei kutsu eriti ostma.

(28-02-2020, 01:42 PM)Alkohoolik Kirjutas: Tere, olen ka tasapisi hakanud vaatama uut autot ja tekkis küsimusi äkki keegi oskab
vastata neile.
Kuidas saksamaal just need takso mersud nii odavad on ?
w212 saab alla 5k€ kätte ja facelift w212 jääb sinna 7k€ kandi juba, või olen ma lihtsalt ajast maas ja need rõvedatel kollastel langebki hind nagu katkine rakett ?

panen siia paar linki kah ei pea ise otsima hakkama


W212


w212 facelift




RE: w212 takso saksamaalt - v6sa - 28-02-2020

(28-02-2020, 01:42 PM)Alkohoolik Kirjutas: ...
Kuidas saksamaal just need takso mersud nii odavad on ?
...

Sest enamus neist on sent surmale võlgu. Tõsi, seda senti saab siin veel õite kaua venitada...

Aus 500 000 7 k€ eest on palju parem diil kui usumõõdiku järgi 283 000 sõitnud 11 k€ maksev sama kaarik Bizdauskaselt.






RE: w212 takso saksamaalt - väikemees - 28-02-2020

Autoärikal ei tasu ära. VIN näitab ära, et on taksoks müüdud, keretööd, ülevärvimine/kleepimine ei tasu ära, kui tuua müügiks. Lisaks mitmed kulumismärgid, uksetihendid, juhiiste.
Need taksod mis ei ole tellitud taksona, neid nad kleebivad ise üle, et hiljem rohkem raha saada. Autoärikal piisab kui läbisõit mahakerida ja tunduvalt kallimalt müüki panna.
Facelift mudelil on rool selline, mis vajab ülenahatamist, juhistme serv narmendab. Välised kahjustused.

Mida saab taksost teha:
https://youtu.be/78JYrhaut1o


RE: w212 takso saksamaalt - Holari - 28-02-2020

Oles omanud 440000k sõitnud, sama mootoriga seda autot..... siis jäi see viimaseks korraks. Auto oli saanud korralikult hoolt, aga pudenes siit-sealt väga tihti. Kunagi ei saanud kindel olla.
Parem vali, kas midagi muud, odavam mudel...nt Subaru (täitsa puusalt) või kogu raha juurde ja osta värskem auto, kui mersut kindlasti vaja, kui sulle muidugi ei meeldi koguaeg näppe õlisena hoida. Ja diagnostika seade osta ka kohe ära, Kuna siis saad kohe teada, mida auto jälle kurdab

Kena reedet
H.



RE: w212 takso saksamaalt - v6sa - 28-02-2020

(28-02-2020, 05:26 PM)Holari Kirjutas: Oles omanud 440000k sõitnud, sama mootoriga seda autot..... siis jäi see viimaseks korraks. Auto oli saanud korralikult hoolt, aga pudenes siit-sealt väga tihti. Kunagi ei saanud kindel olla.
...

Kõlab, nagu kasutatud autoNod

Kuigi pean omast kogemusest tunnistama, et garantiilise autoga sõidu katkemine teeb tuska sama palju. No vähemalt remondiarve on kellegi teise mure.


RE: w212 takso saksamaalt - Holari - 28-02-2020

Jah, aga olen seda meelt,et kuni 300k sõitnud auto on veel oma elutee keskmise tagumises otsas, st täitsa mõistlik valik. 200k sõitnud viano vajas ka mõningast ootamatut sekkumist, aga ei midagi hullu. 300k sõitnud CLK oli täiesti murevaba, viimaseid olen pidanud paari. Samas kui teemaks oleva e klassi peale viimast komoressori jama Silberi juurde jätsin ja suht odavalt ära andsin, ostsin endale ajutiselt Outbacki. See on ka pea 300 sõitnud, aga no lööge või maha, aga no ei lähe katki. Muidugi on palju tingitud eelnevast, aga keegi ei saa väita,et 500000 sõitnud MB või tont teab mis muu auto on mõistlik valik, kui seda on igapäevaselt tarvis.

H.


RE: w212 takso saksamaalt - v6sa - 29-02-2020

(28-02-2020, 10:48 PM)Holari Kirjutas: ...
Muidugi on palju tingitud eelnevast, aga keegi ei saa väita,et 500000 sõitnud MB või tont teab mis muu auto on mõistlik valik, kui seda on igapäevaselt tarvis.

Nii on.

Paraku kehtib see täna kõigi tootjate autolaadsete toodete kohta.


RE: w212 takso saksamaalt - mikkhh - 29-02-2020

Pea 6a vana takso ja läbisõit 390 000 km Eusa_angel ?
Isegi siia importidatavate 63 AMG iga sõidetakse Saksamaal rohkem.


RE: w212 takso saksamaalt - byh - 20-03-2020

Omasin 2010 e200 100kw taksodiislit millel oli kellal üle 600k, sõitsin ise 90k otsa, ainus töö peale tavahoolduseid oli pihustite taastamine ca 900eur. Lisaks vahetasin ühe tagumise õhkpadja 180eur. Kõik kuluosad saadaval väga soodsa hinnaga. Silladetailidest sai vahetatud 2 ringi esimesi stabikavardaid ja kõik.

Hetkel oman samasugust 2011a 7g kastiga 100kw taksot, 430k kellal. Praeguseni sõitnud 40k. Sellel siiamaani vahetanud roolilati(lõtk oli sees, lammaris 200e) ja mõlemad tagumised õhkpadjad, need vead olid ka juba ostes küljes, ülejäänd jälle tavahoole.

Nendel autodel kasutataval om651 motol suurim mure plastist karteripõhi, mis mõlemal korralikult leemendand on. Vahetamiseks vaja sild madalamale lasta.

Ehk siis vägagi töökindel masin. Beezi värvi muidugi ise ei ostaks elusees Eusa_droolEusa_drool