09-01-2006, 09:22 PM
carlo Kirjutas:Paistab, et käes esimene pidurite uuendus. Autoks siis 92 a. CE 300-24 sportline. Mõned päevad tagasi hakkas siis piduriklotside tuli vilkuma ja pidurit vajutades põlema. Mõningad küsimused siis:1. 300-24 on poole suuremad klotsid kui teistel 124'del, sest suport on 4 kolviga, tavalisel ühega.
1. Kas piduriklotsid kõigil w124 ühesugused või näiteks sportlinel midagi erinevat
2. Kas esialgu piisab vaid esimeste klotside vahetusest (need kuluvad ju kiiremini) või soovitav kõik korraga vahetada
3. Mis firmade klotse soovitate ja kas hinnavahe originaalidega väga suur
4.Kui palju peale selle märgutule süttimist võib veel ilma klotse vahetamata sõita
Ette tänades.
2. kui on ASR siis kuluvad ka tagumised väga kiiresti, aga kui ei ole, siis on andurid aint esimestel klotsidel. taga on ka suuremad kettad-klotsid kui tavalisel.
3. suht hea hinna-kvaliteediga on remsa klotsid, müüb baltilaager.
4. ega eriti ei kannatagi, sest see viimane piir enne metall vastu metalli. muidu rikub kettad ka ära, 300-24 ketta tk oli tunduvalt kallim kui tavalisel.