Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
piduritega probleeme - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: piduritega probleeme (/showthread.php?tid=539)



piduritega probleeme - carlo - 09-01-2006

Paistab, et käes esimene pidurite uuendus. Autoks siis 92 a. CE 300-24 sportline. Mõned päevad tagasi hakkas siis piduriklotside tuli vilkuma ja pidurit vajutades põlema. Mõningad küsimused siis:

1. Kas piduriklotsid kõigil w124 ühesugused või näiteks sportlinel midagi erinevat
2. Kas esialgu piisab vaid esimeste klotside vahetusest (need kuluvad ju kiiremini) või soovitav kõik korraga vahetada
3. Mis firmade klotse soovitate ja kas hinnavahe originaalidega väga suur

4.Kui palju peale selle märgutule süttimist võib veel ilma klotse vahetamata sõita

Ette tänades.  



RE: piduritega probleeme - marek - 09-01-2006

carlo Kirjutas:Paistab, et käes esimene pidurite uuendus. Autoks siis 92 a. CE 300-24 sportline. Mõned päevad tagasi hakkas siis piduriklotside tuli vilkuma ja pidurit vajutades põlema. Mõningad küsimused siis:

1. Kas piduriklotsid kõigil w124 ühesugused või näiteks sportlinel midagi erinevat
2. Kas esialgu piisab vaid esimeste klotside vahetusest (need kuluvad ju kiiremini) või soovitav kõik korraga vahetada
3. Mis firmade klotse soovitate ja kas hinnavahe originaalidega väga suur

4.Kui palju peale selle märgutule süttimist võib veel ilma klotse vahetamata sõita

Ette tänades.
1. 300-24 on poole suuremad klotsid kui teistel 124'del, sest suport on 4 kolviga, tavalisel ühega.

2. kui on ASR siis kuluvad ka tagumised väga kiiresti, aga kui ei ole, siis on andurid aint esimestel klotsidel. taga on ka suuremad kettad-klotsid kui tavalisel.

3. suht hea hinna-kvaliteediga on remsa klotsid, müüb baltilaager.

4. ega eriti ei kannatagi, sest see viimane piir enne metall vastu metalli. muidu rikub kettad ka ära, 300-24 ketta tk oli tunduvalt kallim kui tavalisel.


RE: piduritega probleeme - Andres - 10-01-2006

proovi rooli keerata kohapeal seistes - tuli kustub seks ajaks ära.

ka mind huvitab millega tegu. Klotsid-kettad kaunikesti tõsised (paksud).


RE: piduritega probleeme - marek - 10-01-2006

Andres Kirjutas:proovi rooli keerata kohapeal seistes - tuli kustub seks ajaks ära.

ka mind huvitab millega tegu. Klotsid-kettad kaunikesti tõsised (paksud).
kui klotsid korralikud ja tuli vilgub, siis andur kalab või saab juhe kuskilt massi. rooli keerates liigutab juhet ja mass kaob ära.


RE: piduritega probleeme - Andres - 10-01-2006

vaatasin rehve vahetades jah et veidi roostesed need andurid... muideks ees on 4tk neid mul Smile


RE: piduritega probleeme - carlo - 10-01-2006

Mul ka tõepoolest kohapeal rooli keerates kustub tuli ära. Samas kui rattad välja keeratud ja tuli kustus ning uuesti pidurit vajutada läheb tuli jälle põlema


RE: piduritega probleeme - Andres - 10-01-2006

jep nii ongi. aga äki ikkagi asi kuidagi seotud roolivõimuga?


RE: piduritega probleeme - marek - 10-01-2006

Andres Kirjutas:jep nii ongi. aga äki ikkagi asi kuidagi seotud roolivõimuga?
jah on kyll, roolivõim aitab rattaid liigutada...UZI


RE: piduritega probleeme - vqlur - 11-01-2006

pane uus andur, see ei maksa ju midagi
ja osa nendest neljast peaks abs i omad olema