20-02-2020, 12:23 AM
Siinkohal võtaks ka sõna. Nagu ma ka enda ühes teises teemas kirjutasin siis Jaapani auto temaatika ei ole päris must ja valge. Ma ise olen samuti enam kui skeptiline autode läbisõitude osas, mis Jaapanist tulevad või noh ütleme siis otse välja,sama usutavad on ka Lääne ja Lõuna-Euroopast tulnud autoplatsidel seisvate autode ls näidikuid. Kui auto on tõendatult 1 omaniku valduses olnud ja sa saad kaasa hunniku dokumentatsiooni ja selle põhjalikult läbi analüüsinud...siis ja ainult siis ma võiks sellesse numbrisse uskuda. Eelviimane auto mis ma Jaapanist tõin oli hõbedane S 500 L, 2002 a facelift...ls väidetavalt 79 k km...jah, värv oli originaal ja sisu nägi mega hea välja...aga differ kergelt undas 90-95 kmh pealt....Ma pole tehnikas tugev aga minu jaoks on see müstika, kuidas on sellise ls´ga see üldse võimalik?
Tähendab, tuleb endale selgeks teha, millised on kriteeriumid, mis on tähtis. Mina isiklikult tean, miks mulle meeldib osta autosid Jaapanist.
1) Ma saan täielikult korrosioonivaba auto...ma olen end sellega nii ära rikkunud, et kui ma mingil potentsiaalsel hobiautol näen kasvõi kerget korrosiooni põhja alt, siis ma juba krimpsutan nina
2) Meeletu valik - Ma võin julgelt väita, et Jaapanis on MB kõige populaarsem luksus automark. BMW, AUDI valik kahvatub MB kõrval.
3) Hind - Ilmselgelt saab sealt odavamalt auto kätte kui Euroopas.
Põhimõtteliselt, kes ajab taga originaal läbisõitu, siis Jaapan pole päris see maa, kust seda otsida. Kui tahta võrdlemisi heas korras, roostevaba kerega masinat, mis on ikkagi võrreldes Euroopa turuga, hea hinnaga, siis mina soovitan.
Siinkohal ma tahan öelda, et kindlasti on Jaapanis ka õige ls´iga masinaid oksjonitel, kuid nende hinnad on ka vastavad, nii nagu ka Euroopas. Lihtsalt kuna see skeemitamine on nii jõhker siis peaks olema keegi kohapeal spets, kes saaks kindla südamega öelda "Jah, see on õige läbisõit". Ehk sa maksad kallist hinda ja saad ka vastava masina. Oht saada tünga on muidugi suur, kui keskenduda ainult läbisõidule.
Ma olen sellest ls teemast isegi Jaapanis olevatele vahendajatele kirjutanud, mis te arvate, et nad olid nii rumalad ja tunnistasid seda ?
Ilmselgelt on see mega äri ja keegi ei riskiks seda avalikult välja öelda. Nii kaua kuni leidub inimesi, kes usuvad kõike, mis neile ette söödetakse(väikesed läbisõdud), õitseb äri edasi. Ja paraku neid inimesi on piisavalt palju.
Minu praeguse CL 55 AMG ls on 220 k km, mis Jaapani mõistes on utiil. Vahendaja, keda ma kasutasin saatis mulle pilte ja tegi ka video kus ta mainis, et ta pole sellise läbisõidu juures mitte ühtegi antud seisukorras autot veel näinud, ehk siis kere, mehhaanika(abc, kõik el. vidinad) ja sisu olid tema arvates väga heas korras...mainis ka seda, et tavaliselt autod millel kella peale 70-80 k km tunduvalt kehvemas seisukorras. Mis konkreetselt viitabki ls probleemile. Auto kohal siis kere tõesti pea veatu, sisu on tavalise kulumisastmega, mis võikski viidata, et masin on tõesti 220 000 sõitnud.
Võiks antud teemal jahvatama jäädagi. Aga mina arvan, et tuleb vaadata seisukorda, mitte seda mis kella peal näitab.
Peace!
Tähendab, tuleb endale selgeks teha, millised on kriteeriumid, mis on tähtis. Mina isiklikult tean, miks mulle meeldib osta autosid Jaapanist.
1) Ma saan täielikult korrosioonivaba auto...ma olen end sellega nii ära rikkunud, et kui ma mingil potentsiaalsel hobiautol näen kasvõi kerget korrosiooni põhja alt, siis ma juba krimpsutan nina
2) Meeletu valik - Ma võin julgelt väita, et Jaapanis on MB kõige populaarsem luksus automark. BMW, AUDI valik kahvatub MB kõrval.
3) Hind - Ilmselgelt saab sealt odavamalt auto kätte kui Euroopas.
Põhimõtteliselt, kes ajab taga originaal läbisõitu, siis Jaapan pole päris see maa, kust seda otsida. Kui tahta võrdlemisi heas korras, roostevaba kerega masinat, mis on ikkagi võrreldes Euroopa turuga, hea hinnaga, siis mina soovitan.
Siinkohal ma tahan öelda, et kindlasti on Jaapanis ka õige ls´iga masinaid oksjonitel, kuid nende hinnad on ka vastavad, nii nagu ka Euroopas. Lihtsalt kuna see skeemitamine on nii jõhker siis peaks olema keegi kohapeal spets, kes saaks kindla südamega öelda "Jah, see on õige läbisõit". Ehk sa maksad kallist hinda ja saad ka vastava masina. Oht saada tünga on muidugi suur, kui keskenduda ainult läbisõidule.
Ma olen sellest ls teemast isegi Jaapanis olevatele vahendajatele kirjutanud, mis te arvate, et nad olid nii rumalad ja tunnistasid seda ?
Ilmselgelt on see mega äri ja keegi ei riskiks seda avalikult välja öelda. Nii kaua kuni leidub inimesi, kes usuvad kõike, mis neile ette söödetakse(väikesed läbisõdud), õitseb äri edasi. Ja paraku neid inimesi on piisavalt palju.
Minu praeguse CL 55 AMG ls on 220 k km, mis Jaapani mõistes on utiil. Vahendaja, keda ma kasutasin saatis mulle pilte ja tegi ka video kus ta mainis, et ta pole sellise läbisõidu juures mitte ühtegi antud seisukorras autot veel näinud, ehk siis kere, mehhaanika(abc, kõik el. vidinad) ja sisu olid tema arvates väga heas korras...mainis ka seda, et tavaliselt autod millel kella peale 70-80 k km tunduvalt kehvemas seisukorras. Mis konkreetselt viitabki ls probleemile. Auto kohal siis kere tõesti pea veatu, sisu on tavalise kulumisastmega, mis võikski viidata, et masin on tõesti 220 000 sõitnud.
Võiks antud teemal jahvatama jäädagi. Aga mina arvan, et tuleb vaadata seisukorda, mitte seda mis kella peal näitab.
Peace!