19-02-2020, 11:04 PM
Tänan. Aga eks ma lootsin ka väikse läbisõidu peale(hetkel 77k ja ostes 74k) ja mind väga ei morjenda need tüüpvead.
[/quote]
Läbisõit ja odomeetri näit on siiski erinevad asjad. Sellise läbisõidu juures võiks vigasid eelpool loetletutest ikka oluliselt vähem olla.
Olles istunud kümnetes Jaapanist toodud autodes "läbisõiduga" 50..60k ja olles samas olnud osaline üle kümne uue auto teekonnal esimese 100k-ni, siis pean tõdema, et ÜKSKI minu kasutuses olnud auto ei näinud välja nii väsinud, kui need Jaapanist toodud "vähesõitnud" isendid. Ja ma ei ole mingi auto..., pesen autot väljast korra kuus ja seest heal juhul 2 korda aastas. Aga võib olla elavad Jaapanlased oma autodes. Või kasvatavad nendes koeri. Ei tea.
Aga ma ei ole sinu autot näinud, võib-olla see on just see ka päriselt vähesõitnud isend, mis oksjonil sentide eest Euroopasse müüdi ja lihtsalt üks õnnetu masin on.
Sorry OT eest, aga ma ei suuda lihtsalt vait olla, kui kuskil kirjutatakse Jaapanist toodud vähesõitnud masinatest mis kohepeal imeodavad on kuna 100000km pealt hirmsad maksud neile peale langevad ja Jaapanlased sõidavadki nii vähe, kuna kallid autod on staatusesümbolid ja neid pigem omatakse kui nendega sõidetakse. My ass, miks need staatusesümbolid siis tihtipeale sellised peldikud on, et kohe Eestisse jõudes suure hulga varuosade vahetamist vajavad... Ja Jaapanlased ei keri odomeetreid...
No igathes jõudu uskujatele.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe