18-02-2020, 10:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2020, 10:08 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Ma tahaks lihtsalt vahepeal austust avaldada et sellise hoolitsustaseme juures M137 mootoriga isend sai valitud.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M137_engine
184kW 4.0 V8 diisli körval on 270kW V12 üks kurikuulsamaid kui ehk probleemseim mootor MB ajaloos.
Eellasel M120 ja järglasel M275 10.000km ölivahetusvälba korral (suuremad) probleemid puuduvad ja on pigem töökindlad.
M275 isendi saab tänapäeval 15-20K.
Loodetavasti saad korda. Soovitaks ka Truumu Diagnostikat Pärnu mnt.
Endal oli elu halvim kogemus 4.2 V8 M119 C124-kupeele paigaldatud isendiga ning viimase ölekörrena sai ka Truumusse pöördutud ja müstiliseks veaks osutus kulunud genekas mida keegi teine ei suutnud tuvastada. Hakkasin juba leppima olukorraga et auto läheb varuosadeks olles eelnevalt sinna üle 7500€ investeerinud.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M137_engine
184kW 4.0 V8 diisli körval on 270kW V12 üks kurikuulsamaid kui ehk probleemseim mootor MB ajaloos.
Eellasel M120 ja järglasel M275 10.000km ölivahetusvälba korral (suuremad) probleemid puuduvad ja on pigem töökindlad.
M275 isendi saab tänapäeval 15-20K.
Loodetavasti saad korda. Soovitaks ka Truumu Diagnostikat Pärnu mnt.
Endal oli elu halvim kogemus 4.2 V8 M119 C124-kupeele paigaldatud isendiga ning viimase ölekörrena sai ka Truumusse pöördutud ja müstiliseks veaks osutus kulunud genekas mida keegi teine ei suutnud tuvastada. Hakkasin juba leppima olukorraga et auto läheb varuosadeks olles eelnevalt sinna üle 7500€ investeerinud.