15-01-2020, 03:10 PM
Pole pikalt kirjutanud ja auto on hetkel varuosade ootel.
Ca kuu tagasi, proovisin huvipärast ühte hiina OBD lugerit mis näitas viga P0153 - O2 circut slow response. Armatuuris mootorituli ei põlenud.
Natuke mõeldud ja arutatud targematega, võtsin kõik pihustid maha ja teostati ultraheli puhastus ja reguleerimine. Õnneks midagi hullu ei olnud, kuigi kõik kogused olid väiksed.
Järgmisel päeval pihustid peale ja mootor käivitus kiiremini kui varem ja käis pehmemalt. Kuna viga P0153 kadus kohe peale pihustite paigaldust ära oli meel hea. Seda küll lühikest aega kuna tekkis uus viga P0301 - silinder 1 misfire. Algselt kahtlustasin, et pihustite remont ei õnnestunud ja tõstsin pihustid ringi - ei midagi, endiselt sama viga.
Kontrollisin üle süütepoolid, vaakumlekked, kompressiooni(kõik silindrid üle 14 bar). Vigaseks osutus voltage transformer, mille kaks 300uF kondensaatorit on eluea ära elanud. MB insenerid on teinud imeliku otsuse ja kasutanud komponente mille eluiga on 3000h. Mis enam-vähem võrdub 80 000km - seega võib eeldada, et tegu on tüüpveaga.
Uued ja kvaliteetsemad komponendid peaks jõudma neljapäevaks ja loodan väga, et kondekate vahetusega saab korda. Uue hind on 650EUR vs komponendid 45EUR.
Lisaks väiksemad nokitsemised:
*Uus juhiukse lukk/softclose
*Uus klaasipesu paagi kork ja läbiviigud - uus kork on muide kummist, mitte plastikust nagu oli vana
*Uued peegli tihendid
Vana:
Uus:
Helesinised on läbi, ülejäänud on OK. Vahetusse lähevad kõik.
Uus tihend:
Vana tihend:
Ca kuu tagasi, proovisin huvipärast ühte hiina OBD lugerit mis näitas viga P0153 - O2 circut slow response. Armatuuris mootorituli ei põlenud.
Natuke mõeldud ja arutatud targematega, võtsin kõik pihustid maha ja teostati ultraheli puhastus ja reguleerimine. Õnneks midagi hullu ei olnud, kuigi kõik kogused olid väiksed.
Järgmisel päeval pihustid peale ja mootor käivitus kiiremini kui varem ja käis pehmemalt. Kuna viga P0153 kadus kohe peale pihustite paigaldust ära oli meel hea. Seda küll lühikest aega kuna tekkis uus viga P0301 - silinder 1 misfire. Algselt kahtlustasin, et pihustite remont ei õnnestunud ja tõstsin pihustid ringi - ei midagi, endiselt sama viga.
Kontrollisin üle süütepoolid, vaakumlekked, kompressiooni(kõik silindrid üle 14 bar). Vigaseks osutus voltage transformer, mille kaks 300uF kondensaatorit on eluea ära elanud. MB insenerid on teinud imeliku otsuse ja kasutanud komponente mille eluiga on 3000h. Mis enam-vähem võrdub 80 000km - seega võib eeldada, et tegu on tüüpveaga.
Uued ja kvaliteetsemad komponendid peaks jõudma neljapäevaks ja loodan väga, et kondekate vahetusega saab korda. Uue hind on 650EUR vs komponendid 45EUR.
Lisaks väiksemad nokitsemised:
*Uus juhiukse lukk/softclose
*Uus klaasipesu paagi kork ja läbiviigud - uus kork on muide kummist, mitte plastikust nagu oli vana
*Uued peegli tihendid
Vana:
Uus:
Helesinised on läbi, ülejäänud on OK. Vahetusse lähevad kõik.
Uus tihend:
Vana tihend: