13-01-2020, 06:07 PM
(13-01-2020, 05:43 PM)nostromo Kirjutas: Kuna soovitud G-d väga raske leida (Eestist) siis jäi silm pidama Range Rover Sport peal (al. 2010). Mulle on nad alati sümpaatse välimusega olnud.
On kellelgi nendega kogemusi? Tean et pöhiprobleem öhkvedrustus mille remont kallis.
Inchscape on esindus kuid kus oleks möistlik remontida (nagu MB Hort Auto jne)?
Samuti selline imelik tähelepanek et kuigi valikut on väga palju siis 99% diislid. Ehk bensukaid vaid 2 uuemat 70.000€ mis mulle kallid.
Kuigu 5.0 375kW bensukas peaks ju väga äge mootor olema ja täiesti vörreldav G55K-ga?
Mobiles bensukaid palju-al. 13K (korralikumad siiski 20K kanti).
Et miks neid Eestis pole? Siiski probleemne mootor? Üle 2x odavam kui samaväärne G55K ju.
Kuna seni vaid G-le keskendunud siis nüüd uurimist päris palju.
Vaatasin korraks ka Porsche Cayenne kuid kuigi sisu isegi ilus ja kvaliteetne siis välimus ja eriti al. 2010 facelift tagant ikka väga ilmetu.
Omasin 2011 aasta 3,0L 180kW diislit 2 aastat ja sõitsin läbisõidu 60k pealt 120k peale.
0 arvestatavat probleemi selle aja jooksul, ainult parkimisandurid läksid ükshaaval läbi. Mõnus vääne 600Nm ja kütusekulu 8L/100km.
See 2010-2013 nn vanakooli RR on minu silmale ka oluliselt ilusam kui see uus ümmargune mudel.
375kw muidugi ei võrdle, ei tõmbe ega ka kütusekulu poolest. Nüüd kui vaatasin omale autot, oli valikus ka vähesõitnud RR 375kW bensukas, Lätis oli üks 2017 aasta oma väga hea hinnaga,
aga linnas 25L/100km panid ümber mõtlema, kuna sõidan aastas 30-35tkm ja sellest 80% linnas.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe