19-12-2019, 03:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2019, 03:49 PM ja muutjaks oli Joel..)
(17-12-2019, 12:05 AM)Indrekno Kirjutas: G63 5.4BT -> G63 4.0BT millel põhineb antud väide?Ma olen ka mõlemaga sõinud. Sumpa klapid lahti lärmab uus päris kõvasti, kuid klapid kinni on ikka selgelt vaiksem. Aga volüüm ei ole nii oluline kui tämber ja selles osas on viiepoolese hääl ikkagi oluliselt tummisem kui uue neljase oma. Sõnadega kirjeldada püüdes, siis uus müriseb, aga vana müdiseb. Kuigi au tuleb anda, et väikesest V8st nii korralik hääl üldse kätte on saadud.
Olles mõlema mudeliga sõitnud ei saa kuidagi nõustuda sellega, et viimane g63 vaiksem oleks, sul sõites ikka olid sätted spordi peal ja sumpa hääle nupp oli sees?
Ma olen G-klassi sisuliselt eluaeg fännanud ja nüüd oma G63ga väga rahul. Aga tõtt-öelda ainsa autona majas ma teda siiski ette ei kujutaks. Temaga on lihtne elada kui suhtuda temasse kui hobiautosse - siis on tema kiiksud ja pakutav fiiling lihtsalt ägedad. Aga kui hinnata teda tavaauto mõõdupuu järgi, siis on ka mu eelmine M156 ML63 igast otsast parem auto - mugavam, juhitavam, ökonoomsem jne. Samas - elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio