12-12-2019, 11:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2019, 11:06 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(11-12-2019, 07:26 PM)väikemees Kirjutas: Mina kuulsin vene kütuse kohta piiriäärsetelt elanikelt palju kriitikat. Nemad eelistasid sõita sinise kütusega, mis on päris Eestis asuvatest tanklatest. See vene kütus solgitakse "edasimüüjate" poolt ära ja iial ei tea mis jama võid sealt saada. Hullemaks muutus olukord peale seda, kui seadusi karmistati.
Seega pole probleem mitte vene kütuses, vaid meie oma inimeste ahnuses ja hooletuses. Millele ma ka vihjasin: mul pole hetkel mingit motti hakata tegelema usaldusväärse allika hankimisega senikaua, kuni tankast saab kasutuskõlblikku kütust vastuvõetava hinna eest. No odavam võiks ju alati olla, aga saame hakkama. Eriti SELle auto puhul tundub kütusekulust rääkimine kohatu...
Teemavälist veel: sinine diisel on sama, mis valge pluss värvaine. No sedapalju on vast parem, et seda igas kioskis ei müüda ja seega kõige leidlikumad (ja aeglasema kaubakäibega) harjuskid seda õnneks solkima ei pääse.
Ja teemasse ka. Kuna kiskus talveks, sai hakatud tegelema seni ootel olnud asjadega. Näiteks tülikalt flegmaatilise kojamehega. Ilmnes, et üks võll on täiesti kinni ja mõistliku wägiwallaga seda avada ei õnnestu. Marineerimine minu kasutuses olevate seni edukalt toimivate leemedega ei ole tulemusi andnud. Luksutusseib ja selle all olev O-rõngas on maha võetud. Kas keegi oskab kinnitada või ümber lükata väidet, et tootmise algusest lõpuni oli kõigil sedaanidel sama kojamees? Teeks varuliigendite hankimise lihtsamaks.
Ühtlasi võib mulle toimivat komplekti varuks pakkuda. Et kui osandamise käigus ikkagi kergsulamist hülss peaks toetamisest hoolimata purunema...
Samuti on mul vaja uut klaasialuse kojameheruumi plastkatte tihendit vastu klaasi. Meie oma oli sedapalju pude, et juba kergel lähenemisel lahkus tööpostilt väikeste tükkidena...