04-12-2019, 09:19 PM
Enne mootori käivitumist ei ole autos muud pinget, kui aku klemmipinge miinus pingelangud kontaktidel. Seega ei saa ka infotabloo muud näidata. Peale mootori käivitumist on iseasi.
See, mida "tark masin" välja prindib, sõltub muu hulgas ka sellest, kui hästi see aku külge ühendatud ikka sai. Olen ise ühte "müügimeest" pidanud suunama, kes garantiilise aku tuvastamisel ühendas ühe klemmi nii halvasti, et näitas pardapingeks 7,x V ja kohe ka väitis, et aku tappis ära laadimise puudumine ja üleüldse viigu ma oma romu KK kaalule. Peale klemmide kohendamist selgus siiski, et laadimine oli kenasti 14,1 V ja akul mahutavust ei olnudki. Aku vahetati kobinata ringi.
Mind siiski väga huvitab, mis sel autol tegelikult hädaks on.
See, mida "tark masin" välja prindib, sõltub muu hulgas ka sellest, kui hästi see aku külge ühendatud ikka sai. Olen ise ühte "müügimeest" pidanud suunama, kes garantiilise aku tuvastamisel ühendas ühe klemmi nii halvasti, et näitas pardapingeks 7,x V ja kohe ka väitis, et aku tappis ära laadimise puudumine ja üleüldse viigu ma oma romu KK kaalule. Peale klemmide kohendamist selgus siiski, et laadimine oli kenasti 14,1 V ja akul mahutavust ei olnudki. Aku vahetati kobinata ringi.
Mind siiski väga huvitab, mis sel autol tegelikult hädaks on.