04-12-2019, 07:47 PM
(04-12-2019, 06:13 PM)v6sa Kirjutas: Ja mis 211 juures teisiti on? Mingi uus füüsikakonstant mängus?
Või on kaabli läbiviik teises kohas? Aku ju pagassis.
Sedapalju on muidugi muutunud, et laadimine käib sel juba targalt. Aga klemmid peavad ikka puhtad ja juhtmed kinni ja terved olema.
Kui kellaplokk näitab pinget, siis ei puugi reaalselt voltmeeter olla spidomeetriplokis vaid võimalik et kuvatakse laadimissüsteemi näitu?
Laadimispinge ei määra enam rolli. Kui vanasti oli geneka külles loll tablett mis hoidis lihtsalt 14,4 , siis vähegi moodsamal süsteemil reguleerib laadimist vastav moodul mis jälgib mitmeid parameetreid. Alustades laadimis voolust kuni aku vanuseni välja. Mis reshiimil parasjagu auto akut laadis mõõtmise hetkel , kurat seda teab.
Selleks peagi füüsik olema. Aku külge paned kaks klemmi , vajutad nuppu ja tark seade prindib tseki välja aku allesjäänud parameetritega.