04-12-2019, 09:44 AM
Elu on näidanud, et valmistajate pakutud 12,5 + V on kasulik vaid varuosamüüjatele. Eriti lühikesi otsi aerutaval autol kipub <14 V jääv laadimispinge lühikese elueaga akusid. Mis on majandusele hea
Armatuurist näeb vaid pardapinget elektrisüsteemis, mis ei pruugi olla aku klemmipinge (tõsi, ega see kõrgem klemmipingest ka olla ei saa).
See märkus on muidugi õige, et kui auto pardapinge käivitamisel alla 10V ei lange, siis akus probleemi ei ole ja viga tuleb otsida kaabeldusest aku ja starteri vahel või starterist endast.
Nõrk koht on juhi jalgade all olev läbiviik kerest. Altpoolt hõlpsasti juurdepääsetav.
Armatuurist näeb vaid pardapinget elektrisüsteemis, mis ei pruugi olla aku klemmipinge (tõsi, ega see kõrgem klemmipingest ka olla ei saa).
See märkus on muidugi õige, et kui auto pardapinge käivitamisel alla 10V ei lange, siis akus probleemi ei ole ja viga tuleb otsida kaabeldusest aku ja starteri vahel või starterist endast.
Nõrk koht on juhi jalgade all olev läbiviik kerest. Altpoolt hõlpsasti juurdepääsetav.