03-12-2019, 01:17 PM
(03-12-2019, 12:26 PM)turbiin Kirjutas: Ma ise kahtlustan ka kaablit. Pinget võtsin spidoblokist. Äkki on tal konkreetne koht (kaabel) mida ma peaks vaatama.
Mina olen mõõtnud kolmest kohast STARTERI TÖÖTAMISE AJAL: aku klemmilt, auto kaablikingalt (vahe näitab kontaktiprobleemi klemmil endal) ja auto pardapinge suvaliselt klemmilt, näiteks sigaretisüütajalt.
Natuke räägib juhtmestiku olukorrast ka kapoti all oleva abiklemmikinga pealt mõõtmine, aga seal on ka generaatori pinge peal ja see võib anda juurde.
Starteri pealt mõõtmine eeldab kas mitme randmega kätt või mõõtmist tõstukilt/kanalilt. Aga vaid see annab kindluse, et süüdlane on tõesti starter ise, mitte halb kaabeldus.