03-11-2019, 01:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-11-2019, 01:28 PM ja muutjaks oli galewiboegg.)
Mootor on tasahilju mahlakaseks muutunud. Parem külg on pärast tuulutuse õlikoguri ja klapikambri kaane tihendi vahetust puhtaks jäänud, aga vasakult tilgub jätkuvalt ... Kui mootor tühikäigul töötab, siis sillatalalt kukub tilk iga paari minuti tagant. Tundub mootoriõliga tegemist olevat. Netis mootori ehitusega tutvudes ei leidnud ühtegi potentsiaalset tilkumise kohta. Sisselaskekollektori klapid on juba 100 tuhat km tagasi välja võetud ja augud kinni punneeritud; plokikaanetihend on muidugi võimalik, aga lihtsalt profülaktika mõttes seda vahetama hataka ei tundu mõistlik - pole ta liigset kuuma saanud ega kao ka jahutusvedelik kuhugi; või miks tihend peaks üldse väljaspoole ära pudenema? Tundub, et korralikuks mootoripesuks tuleks kollektor jms vidinad ülevalt poolt maha kiskuda, siis kokku tagasi ja käima panna ja võibolla saaks pärast seda sotti ... Enne kui lolliks minna küsin, äkki oskab keegi pakkuda võimalikku lekkekohta mootori vasakul küljel eespool?
Mootoriehituse teooriaga tutvudes klikkisin ka sisselaskekollektorite pakkumisi. Kui kunagi oli enne "punneerimist" jutuks selle vahetuse võimalus, siis maksis see tükk vist suurusjärgus 1200€, nüüd leidsin enda üllatuseks 98+18£. Kas see võib olla lihtsalt pilt, 3D printeri toode või ongi maailm vahepeal oluliselt muutunud?
sisselaskekollektor Ebays
Mootoriehituse teooriaga tutvudes klikkisin ka sisselaskekollektorite pakkumisi. Kui kunagi oli enne "punneerimist" jutuks selle vahetuse võimalus, siis maksis see tükk vist suurusjärgus 1200€, nüüd leidsin enda üllatuseks 98+18£. Kas see võib olla lihtsalt pilt, 3D printeri toode või ongi maailm vahepeal oluliselt muutunud?
sisselaskekollektor Ebays