110kw 220CDI õlileke ja sisselaskekollektor - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: 110kw 220CDI õlileke ja sisselaskekollektor (/showthread.php?tid=50683) |
110kw 220CDI õlileke ja sisselaskekollektor - galewiboegg - 03-11-2019 Mootor on tasahilju mahlakaseks muutunud. Parem külg on pärast tuulutuse õlikoguri ja klapikambri kaane tihendi vahetust puhtaks jäänud, aga vasakult tilgub jätkuvalt ... Kui mootor tühikäigul töötab, siis sillatalalt kukub tilk iga paari minuti tagant. Tundub mootoriõliga tegemist olevat. Netis mootori ehitusega tutvudes ei leidnud ühtegi potentsiaalset tilkumise kohta. Sisselaskekollektori klapid on juba 100 tuhat km tagasi välja võetud ja augud kinni punneeritud; plokikaanetihend on muidugi võimalik, aga lihtsalt profülaktika mõttes seda vahetama hataka ei tundu mõistlik - pole ta liigset kuuma saanud ega kao ka jahutusvedelik kuhugi; või miks tihend peaks üldse väljaspoole ära pudenema? Tundub, et korralikuks mootoripesuks tuleks kollektor jms vidinad ülevalt poolt maha kiskuda, siis kokku tagasi ja käima panna ja võibolla saaks pärast seda sotti ... Enne kui lolliks minna küsin, äkki oskab keegi pakkuda võimalikku lekkekohta mootori vasakul küljel eespool? Mootoriehituse teooriaga tutvudes klikkisin ka sisselaskekollektorite pakkumisi. Kui kunagi oli enne "punneerimist" jutuks selle vahetuse võimalus, siis maksis see tükk vist suurusjärgus 1200€, nüüd leidsin enda üllatuseks 98+18£. Kas see võib olla lihtsalt pilt, 3D printeri toode või ongi maailm vahepeal oluliselt muutunud? sisselaskekollektor Ebays RE: 110kw 220CDI õlileke ja sisselaskekollektor - stihl - 04-11-2019 Näed ju küll, kes seda kollet müüb (cheng du mei ke rui mao yi you xian gong si No. 112, YuSha Road 610017 ChengDu, 四川省 中國), seega oleks vblla imelik ka rohkem maksta. Aga see, et mingid plastikud kuskil ära kisud, mootori ära pesed ja lekkekoha sel viisil kindlaks teed, ei ole "lolliks minemine", vaid tavaline elu. (paljud muidugi imestavad, kui töökoda küsib mõnikord lekkekoha kindlakstegemise eest mitusada €, ehk "mis see siin on, tõstke kapott üles ja kohe on ju näha") Selgeltnägijat lekke leidmiseks kasutamine oleks lolliks minemine. . RE: 110kw 220CDI õlileke ja sisselaskekollektor - galewiboegg - 06-11-2019 (04-11-2019, 11:25 AM)stihl Kirjutas: Näed ju küll, kes seda kollet müüb (cheng du mei ke rui mao yi you xian gong si No. Ostsin just Hella radiaatori ja kui kasti lahti tegin, siis esimene asi mis silma jäi oli Made in China. Oleksin selle hiinlase käest ostnud, mitte kodukohajärgsest aktsepteeritud universaalpoest, siis oleks see ilmset ka kolmveerand vähem maksnud ... Kui leke paistnuks plastiku eemaldamisega silma, poleks siin kirjutanud Aga herr Daimler keeras end ilmselt hauas ringi, kui inseneerused näitasid kuidas õlijahutini pääseda ja kiidab, et "poizid, teie kättetöö päästab nii zaksamaa majanduse kui terve inimkonna laiskuzest ja hedonismusest". Nüüd jääb üle ainult loota, et ma selle kunstiteose pärast uute tihendite kättesaamist ka kokku tagasi mõistan panna PS. aga igal asjal on ka positiivne külg -- ega asja eest teist taga poleks sisselaskekollektorit keegi ikka maha kiskunud, et kanalid poole jämedamaks pesta RE: 110kw 220CDI õlileke ja sisselaskekollektor - galewiboegg - 13-11-2019 Igatahes on ta nüüd kõigi uute tihenditega koos tagasi ja esimesed 50km ka läbi sõitnud. Oluliselt puhtam ja kuivem tunne . Kokku sai ka palju kiiremini kui lahti -- suhteliselt kõige kauem aega ja ergutussõnu kulus kahe kollektorialuse pistiku kokkutorkimisele. Ilmselt oleks pidanud need kokku panema enne, kui kollektor kinni kruvida, aga siis oleks saanud teiste hädadega tegeleda. Igatahes lõpp hea, kõik hea! |