28-10-2019, 01:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2019, 01:40 PM ja muutjaks oli hents99.)
Noh. Ega selleks bemmi omama ei pea, et nende ülistusi teada.
Pigem kiputakse liialdama...või siis probleemi (pole pidamist - nalja ja feimi nabani) eesmärgiks seadma - üliaeglane peaülekanne (3,XX alates) ja vale sillaseade. Õnneks pole MB atraktiivne tuuningobjekt.
Mul näiteks kogemus e36 bemmiga, mis omas palju jõudu(tuhande hj kanti) , aga enamuse pani maasse...aga, selle bemmi alla oli pandud ka m3 sillad, mis seda suuresti tingis. Tavamudeli sillageomeetriaga ei ole nii head kontakti rehvil teepinnaga kiirendades... ehk seades ja seades on ka vahe.
Ehk kindlasti on vahe sees tavalise w210 ja w210 AMG sillas/seadetes.
Sa vist pole pidanud sillapulki vahetama nii väikse läbisõidu või siis õigemini vähe Eesti teid kogenud alusvankri puhul?
Kas on standard jupid?
Aga diagnosti osas vist peale Stari pole miskit muud alternatiivi.
Edit: eelpool mainitud bemm polnud minu enda oma.
Pigem kiputakse liialdama...või siis probleemi (pole pidamist - nalja ja feimi nabani) eesmärgiks seadma - üliaeglane peaülekanne (3,XX alates) ja vale sillaseade. Õnneks pole MB atraktiivne tuuningobjekt.
Mul näiteks kogemus e36 bemmiga, mis omas palju jõudu(tuhande hj kanti) , aga enamuse pani maasse...aga, selle bemmi alla oli pandud ka m3 sillad, mis seda suuresti tingis. Tavamudeli sillageomeetriaga ei ole nii head kontakti rehvil teepinnaga kiirendades... ehk seades ja seades on ka vahe.
Ehk kindlasti on vahe sees tavalise w210 ja w210 AMG sillas/seadetes.
Sa vist pole pidanud sillapulki vahetama nii väikse läbisõidu või siis õigemini vähe Eesti teid kogenud alusvankri puhul?
Kas on standard jupid?
Aga diagnosti osas vist peale Stari pole miskit muud alternatiivi.
Edit: eelpool mainitud bemm polnud minu enda oma.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering