28-10-2019, 10:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2019, 10:46 AM ja muutjaks oli hents99.)
Pole küll sama auto ega ka muus osas sarnane, aga mul w203 puhul oli esp vea põhjustajaks generaatori üle- või alapinge. Vahetasin eelnevalt strateegilisi vidinaid, mida netiavarustes diagnoositi.
Muud süsteemid töötasid kenasti ja häiret mujal polnud.
Selline lihtne leid...
Ma ei mäleta, kui palju jõudu m119 amg motos on, aga ehk on liialt kitsad ja mittepidavad rehvid?
Tundub nagu bemmimeeste jutt, et kohalt võttes käivad rattad 5-nda käiguni ringi...
Mul w201, millel tuli rattast ~550Nm, aga eriti rattaid ringitada kohaltvõttes ei jõua...c55 w203 stock mootor...ka nagu mitte.
Kas E klassil niipalju raskem tagaosa, et maasse surub ja siis vääne üle käib?
Mitte, et kahtleks, sest m119 amg mootor on ikka üks mb parimaid...aga vb on sillaseaded paigast ära...
Võiks nagu jõu maha saada küll...
Vabadifrid on muidugi ka süüdi, kui vaid ühte ratast veab.
Muud süsteemid töötasid kenasti ja häiret mujal polnud.
Selline lihtne leid...
Ma ei mäleta, kui palju jõudu m119 amg motos on, aga ehk on liialt kitsad ja mittepidavad rehvid?
Tundub nagu bemmimeeste jutt, et kohalt võttes käivad rattad 5-nda käiguni ringi...
Mul w201, millel tuli rattast ~550Nm, aga eriti rattaid ringitada kohaltvõttes ei jõua...c55 w203 stock mootor...ka nagu mitte.
Kas E klassil niipalju raskem tagaosa, et maasse surub ja siis vääne üle käib?
Mitte, et kahtleks, sest m119 amg mootor on ikka üks mb parimaid...aga vb on sillaseaded paigast ära...
Võiks nagu jõu maha saada küll...
Vabadifrid on muidugi ka süüdi, kui vaid ühte ratast veab.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering