Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
#52
(03-10-2019, 09:57 AM)hents99 Kirjutas: Huvitav, mis kogus õli selle 1.6 diislijunni sisse mahub, et 40k km võiks järjepanu sõita....
Äkki neil punnidel "õli" tekib kütuse arvelt sõites juurde?!
Omal majapidamises üks Ford 2,0d, millel "õli" tase karteris tasapisi kerkib. Hetkel probleem aktuaalne ja nö käsitlemisel. Googeldades veakirjeldust tundub, et kipub asjas DPF süüdi olema. Konkreetsel isendil esinduses DPF vahetatud aasta eest uue vastu ja tundub, nagu toimetab ka vahest ilmneva kärsahaisu põhjal otsustades. Samuti teeb arvutiga sundides oma põletustsükli kohapeal ära.

Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: M156 surve veesärgis või ..? - Autor: ak75 - 04-06-2017, 01:07 PM
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed - Autor: ak75 - 03-10-2019, 10:08 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2008 CL63 AMG M156 (150.000 km) plokikaanepoltide ja piduriketaste + klotside vahetus nostromo 19 11,808 15-12-2019, 05:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  2008 CL63 M156 plokikaane poltide vahetuse vajadus mootori nr alusel 156984 60 027692 nostromo 3 4,884 11-12-2019, 09:41 PM
Viimane postitus: nostromo
  M156 viskas kiirendamisel osa õli välja ak75 11 15,764 12-08-2017, 02:33 PM
Viimane postitus: ak75
  AMG M156 (6,2 V8) kütus - 95 vs 98 Joel. 13 18,625 20-09-2013, 08:00 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne