30-09-2019, 06:07 PM
Kindel, et ei remondi ise?
Ma mäletan, et millalgi käisin turbiinide kohta infot ammutamas...Seisime spets turbiini treimis- ja keevitamispingi juures...Vast ikka teevad.
Sellest on muidugi oma 3-4a vist juba möödas. Pean vaatama, millal ma G-klassi tegema hakkasin...Värvimine juba oli 2 aastat
Ja omakorda siis, kui ma käisin, oli neil piisav kogemus "modifitseeritud" turbiinidega.
BMW foorumlaste konkreetsest kiunust pole teadlik, aga omast kogemusest BMW-huvilise-stereotüübiga mootorite teemal peaks ära märkima, et kasutajaskond on pigem selline, kes tahab tarbida maksimaalselt ja minimaalsete vahenditega...Ehk selline noor, kes otsib parima hobujõu/hinna suhet, mida BMW kindlapeale pakub.
Ja siis ongi probleemiks erinevad teenusepakkujad, kes ei suuda äratapetud tehnikat teha paremaks, kui ta uuena oli....
Mitte, et mul BMW vastu midagi oleks, pigem teatud kasutajaskonda pidasin silmas, eelpool mainitud põhjustel, puhas statistika.
Normaalne BMW omanik käib kenasti esinduses, kus käigukastile hooldust ei teha, vaid vahetatakse see õigel ajal ära...
Vahepeal tasub tähelepanu ka pöörata, kes ja miks viriseb. Mis vanuses näiteks...
Omast kogemusest tean, et minu tegemiste kallal virisevad kõige rohkem need, kes näiteks ei omagi mitte ühtegi kokkupuudet....
Üldselt näiteks 60-80a inimesed ei virise täpselt sama asja pärast nagu 20-40a inimene, kuigi täpselt sama töö/hind/auto jne....
Tekib küsimus, miks? Päris raske vastata....teades, et kõik muud tingimused peale kliendi vanuse olid samad....
Mina näiteks ei tea, aga tean, et see on nii....Kogemusest.
Olen pikalt mõelnud ja proovinud aru saada. Ja seni leppida, et nii lihtsalt on. Inimesed on erinevad.
Ma mäletan, et millalgi käisin turbiinide kohta infot ammutamas...Seisime spets turbiini treimis- ja keevitamispingi juures...Vast ikka teevad.
Sellest on muidugi oma 3-4a vist juba möödas. Pean vaatama, millal ma G-klassi tegema hakkasin...Värvimine juba oli 2 aastat
Ja omakorda siis, kui ma käisin, oli neil piisav kogemus "modifitseeritud" turbiinidega.
BMW foorumlaste konkreetsest kiunust pole teadlik, aga omast kogemusest BMW-huvilise-stereotüübiga mootorite teemal peaks ära märkima, et kasutajaskond on pigem selline, kes tahab tarbida maksimaalselt ja minimaalsete vahenditega...Ehk selline noor, kes otsib parima hobujõu/hinna suhet, mida BMW kindlapeale pakub.
Ja siis ongi probleemiks erinevad teenusepakkujad, kes ei suuda äratapetud tehnikat teha paremaks, kui ta uuena oli....
Mitte, et mul BMW vastu midagi oleks, pigem teatud kasutajaskonda pidasin silmas, eelpool mainitud põhjustel, puhas statistika.
Normaalne BMW omanik käib kenasti esinduses, kus käigukastile hooldust ei teha, vaid vahetatakse see õigel ajal ära...
Vahepeal tasub tähelepanu ka pöörata, kes ja miks viriseb. Mis vanuses näiteks...
Omast kogemusest tean, et minu tegemiste kallal virisevad kõige rohkem need, kes näiteks ei omagi mitte ühtegi kokkupuudet....
Üldselt näiteks 60-80a inimesed ei virise täpselt sama asja pärast nagu 20-40a inimene, kuigi täpselt sama töö/hind/auto jne....
Tekib küsimus, miks? Päris raske vastata....teades, et kõik muud tingimused peale kliendi vanuse olid samad....
Mina näiteks ei tea, aga tean, et see on nii....Kogemusest.
Olen pikalt mõelnud ja proovinud aru saada. Ja seni leppida, et nii lihtsalt on. Inimesed on erinevad.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering