722.6 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12) +--- Teema: 722.6 (/showthread.php?tid=50549) |
722.6 - ronin - 29-09-2019 Tere. Auto on E320CDI 2001 722.6 Käigukastiga on selline probleem. D asendis annab liiga suurt koormust mootorile. Et kui lased pidurit lahti siis kohe kohe sõidab edasi tavalisest kiiremeni (tühikäigul) Ning seistes hakkab suitsetama (D asendis) P asendis töötab normaalselt, D või R asendist P või N asendisse lülitab jõnksuga. Kas kellelgil olid sellised sümptoomid? Kuidas lahendasite? Keda soovite spetsialistist 722.6 puhul. Ettetänades, Anton RE: 722.6 - nostromo - 29-09-2019 www.hobenool.ee Nüüd lisaks Kadrinale Tallinnas ka RE: 722.6 - väikemees - 30-09-2019 BMW foorumis saab Tallinna esindus liiga palju kriitikat. RE: 722.6 - erx000 - 30-09-2019 Kirjelduse järgi tundub et viga on turbiinis. RE: 722.6 - v6sa - 30-09-2019 (30-09-2019, 10:42 AM)väikemees Kirjutas: BMW foorumis saab Tallinna esindus liiga palju kriitikat. A milline palgaliste töötegijatega kiosk ei saaks? Ma siiski arvan, et Hõbenoolest parema hinna-kvaliteedi suhtega kioskit "mees metsast" ei leia. RE: 722.6 - väikemees - 30-09-2019 Seda kindlasti, lihtsalt seda tagasisidet lugedes on kindlam Kadrinasse sõita. RE: 722.6 - v6sa - 30-09-2019 (30-09-2019, 01:05 PM)väikemees Kirjutas: Seda kindlasti, lihtsalt seda tagasisidet lugedes on kindlam Kadrinasse sõita. Kui nii tõesti saab pealiku jutule, on asjal jumet. Samas lõhnab siin turbiinilukustuse kärwamise järele ja siin pole vahet, kes täpselt oma kuldsed käed auto külge paneb. Mo teada ei remondi nad ise turbiine. RE: 722.6 - hents99 - 30-09-2019 Kindel, et ei remondi ise? Ma mäletan, et millalgi käisin turbiinide kohta infot ammutamas...Seisime spets turbiini treimis- ja keevitamispingi juures...Vast ikka teevad. Sellest on muidugi oma 3-4a vist juba möödas. Pean vaatama, millal ma G-klassi tegema hakkasin...Värvimine juba oli 2 aastat Ja omakorda siis, kui ma käisin, oli neil piisav kogemus "modifitseeritud" turbiinidega. BMW foorumlaste konkreetsest kiunust pole teadlik, aga omast kogemusest BMW-huvilise-stereotüübiga mootorite teemal peaks ära märkima, et kasutajaskond on pigem selline, kes tahab tarbida maksimaalselt ja minimaalsete vahenditega...Ehk selline noor, kes otsib parima hobujõu/hinna suhet, mida BMW kindlapeale pakub. Ja siis ongi probleemiks erinevad teenusepakkujad, kes ei suuda äratapetud tehnikat teha paremaks, kui ta uuena oli.... Mitte, et mul BMW vastu midagi oleks, pigem teatud kasutajaskonda pidasin silmas, eelpool mainitud põhjustel, puhas statistika. Normaalne BMW omanik käib kenasti esinduses, kus käigukastile hooldust ei teha, vaid vahetatakse see õigel ajal ära... Vahepeal tasub tähelepanu ka pöörata, kes ja miks viriseb. Mis vanuses näiteks... Omast kogemusest tean, et minu tegemiste kallal virisevad kõige rohkem need, kes näiteks ei omagi mitte ühtegi kokkupuudet.... Üldselt näiteks 60-80a inimesed ei virise täpselt sama asja pärast nagu 20-40a inimene, kuigi täpselt sama töö/hind/auto jne.... Tekib küsimus, miks? Päris raske vastata....teades, et kõik muud tingimused peale kliendi vanuse olid samad.... Mina näiteks ei tea, aga tean, et see on nii....Kogemusest. Olen pikalt mõelnud ja proovinud aru saada. Ja seni leppida, et nii lihtsalt on. Inimesed on erinevad. RE: 722.6 - v6sa - 30-09-2019 (30-09-2019, 06:07 PM)hents99 Kirjutas: Kindel, et ei remondi ise? Tegelikult ei ole. Iseenesest on ju hea, kui nad ise teevadki. Ma palun, et selle väga täpse kirjelduse wirisemisest BMW remondil võib üsna sujuvalt üldistada ka teistele markidele. RE: 722.6 - hents99 - 30-09-2019 (30-09-2019, 06:32 PM)v6sa Kirjutas:(30-09-2019, 06:07 PM)hents99 Kirjutas: Kindel, et ei remondi ise? Jah. Ei sõltu automargist, vaid nende kasutajaskonnast. BMW lihtsalt paljulevind ja hädasid tuleb rohkem ette... Nagu Hõbenoolgi...nii suure mahu juures on probleemide protsent kaduvväike...tegijal ikka juhtub. Doktorikraadiga vastutav isik juba näitab ühtteist kvaliteedi osas. Kasvõi puhtalt suhtumise... Ma ei tea vist kedagi, kes poleks rahule jäänud, kui on käinud...muidu ei julgeks soovitadagi. Järjekord uksetaga näitab pigem head mainet. RE: 722.6 - väikemees - 01-10-2019 BMW foorumist, Tallinna esinduse kohta: "Läksin lekkiva käigukastiradikaga nende juurde, valati lihtsalt 3L õli juurde ja sain auto tagasi... samal õhtul, kui kätte sain auto, oli kast jälle pupus ja sõita polnud enam võimalik.. ja siis kui hiljem kontaktis olin nendega, siis enda õigustuseks polnud mitte midagi öelda, lihtsalt- "Nemad leket ei märganud" Järgmine juhtum teise autoga: "Poldid jäeti lahti või tihend kuidagi kortsu, õli lekkis välja ja nüüd kast ilusti ei tööta, nemad viga ei tunnista. Teisel korral ei saanud endiselt leket peatatud." "minu kõrvu on sarnased jutud jõudnud, lisades veel see,et kasti remondi maksumsued tihtipeale ei ole lõpparvel need mis nad olid kokku lepitud, ja mitte 2-300 eurot kallimad viad mõnel juhul lausa 800 euri kallim ja seda siis kliendile edasi ei öeldud." Ma nõustun, et igas ettevõttes võib midagi sellist juhtuda. Iga sellise töö taga on inimene. Nüüd on kriitika jõudnud koduõuele, enam ei saa rääkida, et lätlased on ikka väga halvad ja sinna ei tasu minna. |