24-09-2019, 10:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-09-2019, 10:09 AM ja muutjaks oli Tairo.)
Tsitaat:Kompressori mitte lülitamisel võib olla erinevaid põhjuseid
1.Komressori mootor hakkab ise ära surema(tee katse ja lase korduvalt toite pinge otse kompressori kontaktidele,kui ikka 20st korrast 20-l hakkab kompressor tööle siis vähetõenäoline et kompressor ise vigane
2.komressori juht relee,otsi üles ja vaata VÄGA kriitilise pilguga üle(reeglina koos kompressoriga vahetatakse ka relee)
3.kõrguse andur nöögib,ehk ei saa aru et auto on madal.
võid teha ka sellise katse et keegi liigutab kõrguse andureid ja ise vaatad testriga kas relee juhtklemmidele tekkib pinge.Kui sinna tekib pinge aga relee ei rakendu siis relee peetis....näitex
1. On kontrolliks tehtud juba varem. Kas just 20korda, aga iga kord toimib.
2. Juhtrelee vahetatud, kuid ka vana hakkas mingil hetkel toimima. Aga just ongi see, et lülitab üsna harva
3. Võin üle kontrollida, aga kurat kui auto ise kellaplokis punaselt karjub "Stop, car too low" siis ta peaks/võiks aru saada et ta liiga madal on.
Seega siis see ei tohiks takistada, et tal ühe padjaga suhtlus häiritd?