23-09-2019, 11:44 PM
(22-09-2019, 01:10 PM)Tairo Kirjutas: Olen ise ka juba sinna otsaga jõudnud. See võib olla põhjus, miks ta aeg-ajalt kompressorit ei lülita. Kuid tõsiasi on see, et taga vasaku padja ühel juhtmel kolmest on katkestus sees. Seda saigi kontrollitud juba juhtmooduli ja padja pistiku vahelt. Tahakski leida nüüd kuskilt lammarist või kellegi käest teise padja pistiku ja proovida, kas siis toimib, kui eraldi sinna vool peale vedada. Kui toimib, tuleb lihtsalt too nö lisajuhe kosmeetiliselt ära peita ja unustatud. Kui mitte, siis on tõesti ajus probleem. Viimati igaljuhul enda moodul ei andnud sisemist viga, kui õigesti mäletan.Kompressori mitte lülitamisel võib olla erinevaid põhjuseid
1.Komressori mootor hakkab ise ära surema(tee katse ja lase korduvalt toite pinge otse kompressori kontaktidele,kui ikka 20st korrast 20-l hakkab kompressor tööle siis vähetõenäoline et kompressor ise vigane
2.komressori juht relee,otsi üles ja vaata VÄGA kriitilise pilguga üle(reeglina koos kompressoriga vahetatakse ka relee)
3.kõrguse andur nöögib,ehk ei saa aru et auto on madal.
võid teha ka sellise katse et keegi liigutab kõrguse andureid ja ise vaatad testriga kas relee juhtklemmidele tekkib pinge.Kui sinna tekib pinge aga relee ei rakendu siis relee peetis....näitex
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i. 12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i. 12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse