21-09-2019, 06:21 PM
Autoks siis W211 E320 CDI T 4matic, millel Airmatic DC
Märtsi keskel hakkas auto karjuma "Visit workshop" auto tõstmise märgiga. Sõitis ise normaalselt, tõstis, langetas. Diagnostikaga tuli välja veakood 5250 - Y53y2 open circuit ehk siis taga vasaku padja mingi klapiviga. Aga kuna sõita sai ja probleeme ei esinenud, ei tormanud ka remontima. Kuni eelmise nädalani.
Üleöö tagumine ots maas, ja kõige imelikum, et ei lülitanud kompressorit taha. Juhtmed kontrollitud, uus relee küljes, ikka miskit. Tol hetkel oli ainsaks kättesaadavaks diagnostikaseadmeks "hiina delphi", millega sai klappe liigutada - vasak tagumine oli vait. Samuti sai kõiki patju madalamaks lasta, kuid tõstmist proovides ei toimunud midagi. Hiljem tõmbasin vana releel katte maha ja proovisin nö manuaalset lülitust - seega ei lülita aju lihtsalt kompressorit taha.
Üritasin ka siis padja koos klapiga ära vahetada, mis osutus tarbetuks, kuna nö laua peal vana klapp toimis nagu ka teine.
Multimeetriga katkestust mõõtes oli padja kahel klemmil ühendus olemas ja ühel katkestus. Kuni tagadiffri juures oleva pistikuni(padja poolt liikudes) on juhtmed terved.
Hetkeseisuga on võimalik süütevõtmega sisse-välja mängimisega kompressor tööle korraks meelitada(kui armatuuri tuleb nö valge kiri "please wait briefly...." siis kompressor lülitub sisse, kui aga punane "stop, vehicle too low", siis kompressor ei rakendu). Probleem selles, et kompressor töötab, aga autol ei tõuse endiselt ükski nurk.
Siit siis ka küsimused:
On neil mõni tüüpkoht, kust võib padjani minev juhe katki olla?
Kas kompressoril kaootiline rakendumine on seotud padja veaga või on need kaks erinevat probleemi?
Kui pika aja jooksul kompressori rakendumisest peaks hakkama tal mõni nurk liikuma? Hetkel tiivaäär rehvi külgeina keskosaga tasa.
Märtsi keskel hakkas auto karjuma "Visit workshop" auto tõstmise märgiga. Sõitis ise normaalselt, tõstis, langetas. Diagnostikaga tuli välja veakood 5250 - Y53y2 open circuit ehk siis taga vasaku padja mingi klapiviga. Aga kuna sõita sai ja probleeme ei esinenud, ei tormanud ka remontima. Kuni eelmise nädalani.
Üleöö tagumine ots maas, ja kõige imelikum, et ei lülitanud kompressorit taha. Juhtmed kontrollitud, uus relee küljes, ikka miskit. Tol hetkel oli ainsaks kättesaadavaks diagnostikaseadmeks "hiina delphi", millega sai klappe liigutada - vasak tagumine oli vait. Samuti sai kõiki patju madalamaks lasta, kuid tõstmist proovides ei toimunud midagi. Hiljem tõmbasin vana releel katte maha ja proovisin nö manuaalset lülitust - seega ei lülita aju lihtsalt kompressorit taha.
Üritasin ka siis padja koos klapiga ära vahetada, mis osutus tarbetuks, kuna nö laua peal vana klapp toimis nagu ka teine.
Multimeetriga katkestust mõõtes oli padja kahel klemmil ühendus olemas ja ühel katkestus. Kuni tagadiffri juures oleva pistikuni(padja poolt liikudes) on juhtmed terved.
Hetkeseisuga on võimalik süütevõtmega sisse-välja mängimisega kompressor tööle korraks meelitada(kui armatuuri tuleb nö valge kiri "please wait briefly...." siis kompressor lülitub sisse, kui aga punane "stop, vehicle too low", siis kompressor ei rakendu). Probleem selles, et kompressor töötab, aga autol ei tõuse endiselt ükski nurk.
Siit siis ka küsimused:
On neil mõni tüüpkoht, kust võib padjani minev juhe katki olla?
Kas kompressoril kaootiline rakendumine on seotud padja veaga või on need kaks erinevat probleemi?
Kui pika aja jooksul kompressori rakendumisest peaks hakkama tal mõni nurk liikuma? Hetkel tiivaäär rehvi külgeina keskosaga tasa.