19-09-2019, 03:27 PM
Käsitöö on ikka midagi muud, kui tehase autod. Stingeri puhul ei ole ilmselt küsimustki kerenumbris või kere maksumuses- töö tase räägib enda eest.
Lihtsalt muusumieksponaadina võiks Gullwing või 600 palju adekvaatsemad olla (minu arvates) - pühapäevasõitudel viimast niikuinii ei võeta autost ja sõidu kvaliteet on ikka täiesti teisest maailmast tänapäeva autodega võrreldes.
EVO on autona loomulikult väga vinge, aga muuseumieksponaadina ikka kahtlane - on küll DTM sarjas tegusid teinud, aga tegelikult ei ole ju klassikalises mõttes kaunis (nagu nt Ferrari 288 GTO, 250 GTO, ükskõik mis Ferrari tegelikult) või mingite eriliste saavutustega (nagu Ford GT40, Ur-Quattro, Delta Integrale nt).
Aga see on kõik minu arvamus ainult.
Lihtsalt muusumieksponaadina võiks Gullwing või 600 palju adekvaatsemad olla (minu arvates) - pühapäevasõitudel viimast niikuinii ei võeta autost ja sõidu kvaliteet on ikka täiesti teisest maailmast tänapäeva autodega võrreldes.
EVO on autona loomulikult väga vinge, aga muuseumieksponaadina ikka kahtlane - on küll DTM sarjas tegusid teinud, aga tegelikult ei ole ju klassikalises mõttes kaunis (nagu nt Ferrari 288 GTO, 250 GTO, ükskõik mis Ferrari tegelikult) või mingite eriliste saavutustega (nagu Ford GT40, Ur-Quattro, Delta Integrale nt).
Aga see on kõik minu arvamus ainult.