19-09-2019, 10:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2019, 10:42 AM ja muutjaks oli v6sa.)
3. on kõige lihtsam, kuigi töömahukam.
2. teeb elu lihtsaks, kuid maksab enam.
Variant on ka tuimalt paralleeli panna, aga mul puudub teadmine selle kohta, kas autole peab aku mahutavuse kahekordistumisest kuidagi ka teada andma. Väga soovitav on akude labasel duubeldamisel pruukida kaht identselt ja soovitavalt ka sama värsket/vana akut. Kuigi teoorias ei tohiks 12V akud omavahel tülli minna, on praktikas raske leida kahte piisavalt lähedase sisetakistusega akut ja nii kipub ärksam rohkem endast andma ja selle tõttu varem ka loojakarja minema.
Kaabeldus peab sel juhul ka üleprahi olema, muidu pääseb pealkirjadesse.
1. on muidugi õigeim, aga ilmselt ka hinnalisim. Või sisi mitte, kui paslik doonor ja vajalikud oskused olemas on.
2. teeb elu lihtsaks, kuid maksab enam.
Variant on ka tuimalt paralleeli panna, aga mul puudub teadmine selle kohta, kas autole peab aku mahutavuse kahekordistumisest kuidagi ka teada andma. Väga soovitav on akude labasel duubeldamisel pruukida kaht identselt ja soovitavalt ka sama värsket/vana akut. Kuigi teoorias ei tohiks 12V akud omavahel tülli minna, on praktikas raske leida kahte piisavalt lähedase sisetakistusega akut ja nii kipub ärksam rohkem endast andma ja selle tõttu varem ka loojakarja minema.
Kaabeldus peab sel juhul ka üleprahi olema, muidu pääseb pealkirjadesse.
1. on muidugi õigeim, aga ilmselt ka hinnalisim. Või sisi mitte, kui paslik doonor ja vajalikud oskused olemas on.