19-08-2019, 09:57 AM
(18-08-2019, 01:55 PM)difred Kirjutas: Kui mootor soe siis ka vilgutab jah, võtsin relee maha, kui süüdet anda siis relee tekitab ühenduse sekundiks ja laseb kohe selle lahti.
Kui nüüd kruvikeerajaga vaiutada relee klemmid kokku siis hakkab ühe küünla juuret tulema suitsu. Lühis?
Kui see vahetatud sisi loodan et käivitub kuigi loen siit et peaks ilma küünaldeta ka minema.
Eetriga läheb ilma valge tossuta koheselt jah.
Kas see pole üldse mõeldav, et seda autot remondiks keegi, kel on vähegi aimu diiselmootori tööpõhimõttest?
Kui tuleb suitsu, on midagi juba hukas. Mida kauem arutult eksperimenteerid, seda rohkem lased loojakarja. See käib ka "eetri" kohta (vaevalt seal siiski vedel eeter oli, pigem ikka poesmüüdav käivitusgaasisegu). Sellega üle doseerides on mootor õhtal. Ja juhtub see üsna kergesti... See on muidugi õige, et praeguste ilmadega peaks üks korras diisel ka ilma küünlata minema. Ilmselgelt pole see siis korras.
Palju on surved?
Millal on viimati pihusteid kontrollitud?
Hõõgküünlad kannatab sellel päris valutult maha keerata. Alusta sellest, et kontrollid need pulgad ära:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=16659
Aga kuna antud pulgad ei maksa suurt $ittagi, siis ma üle aasta ähkinud pulgad vahetaks juba profülaktikaks. Muide, tasub ka üks uus ära kontrollida, siis on vahe uue ja vana vahel selgelt näha.
Kui see tundub keeruline, osta teenus heaga sisse. Keerulised asjad alles algavad...
Loomulikult kontrolli üle ka juhtmestik (et see poleks lühisesse biolagunenud või remonditud).
Pritsehetk tasuks üle kontrollida ja ega paha ei teeks ka veendumine, et kulunud KSP üldse suudab korras otstega nõuetekohasele rõhule reguleeritud pihustist kütust läbi lüüa...
Diiselmootor on lihtne, aga kaks asja peab olema. Esiteks surve silindris survetakti lõpuks, et kütusel tekiks motivatsioon hakata tööle suure sisemise põlemisega. Teiseks piisavalt peenteks piiskadeks pihustatud kütus survetakti lõpul õigel hetkel. Ja vat see teine on enamasti paljusõitnud autodel ku$ine.