Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
#25
(07-08-2019, 06:14 PM)BlueStang Kirjutas: Esimene asi liikuri kohalejõudes tõmbasin muidugi ühe klapikambrikaane kohe maha, et näha, kas polte on vahetatud juba - noh, õnneks ei oldud veel, muidu oleks igav olnud. Kõik on muidu hästi - nukaotsad ja tõukurite kontaktpinnad ilusad. Poldid ka silmaga pealevaadates ok.

Siin on ju tööpõld lai.
Kui mootor töötab ja on heas korras, tuleb loomulikult midagi ette võtta, et ta seda enam ei oleks.

Nagu see teemagi siin. Kust jääb mulje, et kui Saksas oleks sama palju AMG tasemega lukkseppi ja inserere nagu meil siin Eestis, siis oleks nad juba ammu rikas tööstusmaa.

Seega, mine "tuuluta" kohe ära.Eusa_clap

P.S. Kas mingi "inimese" õli ikka on seal sees, et tõukur "tühjaks vajub"?

Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: M156 surve veesärgis või ..? - Autor: ak75 - 04-06-2017, 01:07 PM
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed - Autor: stihl - 08-08-2019, 06:41 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2008 CL63 AMG M156 (150.000 km) plokikaanepoltide ja piduriketaste + klotside vahetus nostromo 19 11,826 15-12-2019, 05:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  2008 CL63 M156 plokikaane poltide vahetuse vajadus mootori nr alusel 156984 60 027692 nostromo 3 4,891 11-12-2019, 09:41 PM
Viimane postitus: nostromo
  M156 viskas kiirendamisel osa õli välja ak75 11 15,785 12-08-2017, 02:33 PM
Viimane postitus: ak75
  AMG M156 (6,2 V8) kütus - 95 vs 98 Joel. 13 18,644 20-09-2013, 08:00 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne