20-07-2019, 05:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-07-2019, 05:34 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Tere,
Kütusepaak peabki tõesti bensuhaisu vältimiseks kerges vaakumis olema, nagu sõiduautodel ikka.
Sedasorti käivitumismüstika pisut seisnud mootoriga on M104 puhul väga tüüpiline käitumine (ka M103, aga vist mitte nii tugevate sümptomitega).
Mõnedel juhtudel on abi kütuserõhuregulaatori vahetamisest:
https://youtu.be/_TBnIYsycek
https://www.motor-talk.de/forum/membrand...tml?page=1
Mõnikord on neid mootoreid remondimeeste poolt ka nii müügirahuldavalt käima aetud, et see rõhu regull on "aretatud" tagasivooluklappide jms abil ja see Su autol leidunud lisatud klapp võib sellele ka viidata, kuigi kes seda ikka teab peale algse tegija.
Igal juhul edu ja jaksu ning jälgime huviga.
Parimate soovidega,
Tauno
Kütusepaak peabki tõesti bensuhaisu vältimiseks kerges vaakumis olema, nagu sõiduautodel ikka.
Sedasorti käivitumismüstika pisut seisnud mootoriga on M104 puhul väga tüüpiline käitumine (ka M103, aga vist mitte nii tugevate sümptomitega).
Mõnedel juhtudel on abi kütuserõhuregulaatori vahetamisest:
https://youtu.be/_TBnIYsycek
https://www.motor-talk.de/forum/membrand...tml?page=1
Mõnikord on neid mootoreid remondimeeste poolt ka nii müügirahuldavalt käima aetud, et see rõhu regull on "aretatud" tagasivooluklappide jms abil ja see Su autol leidunud lisatud klapp võib sellele ka viidata, kuigi kes seda ikka teab peale algse tegija.
Igal juhul edu ja jaksu ning jälgime huviga.
Parimate soovidega,
Tauno