05-07-2019, 10:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2019, 10:36 AM ja muutjaks oli BKR.)
Eile sai siis asi lõpuks lahenduse! Tagavedrudele sai pandud 3-nagalise padja asemel 1-nagaline ja ette sai tagasi pandud algselt peal olnud tehase originaalvedrud (märgistusega kaks kollast ja üks roheline triip) ning 1-nagalise padja asemel sai pandud 2-nagaline. Padjad olid originaalid ja võrdlemisi väsinud. Kõik see langetas tagaosa ca 2 cm ja tõstis esiosa ca 3 cm. Ehk siis patjadega annab suurepäraselt asja timmida / paika saada. Nüüd on esi- ja tagaots enam-vähem ühel kõrgusel (rehvi ja tiiva vahe ca 65mm).
Pilti näeb https://we.tl/t-NsfhttymN9 - olen tulemusega rahul, auto on balansis ja veidi kõrgem. Tänan kõiki, kes kaasa mõtlesid ja jagasid oma kogemusi/arvamusi!
Pilti näeb https://we.tl/t-NsfhttymN9 - olen tulemusega rahul, auto on balansis ja veidi kõrgem. Tänan kõiki, kes kaasa mõtlesid ja jagasid oma kogemusi/arvamusi!