01-07-2019, 03:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2019, 03:30 PM ja muutjaks oli BKR.)
Nivoovedrustust pole, peaks olema tavavedrustus ja nö tavalised gaas-amordid. Seega tuleb asi paika saada vedrude ja patjadega. Kui auto seisab (nii nagu pildil) siis polegi asi kõige hullem, kui aga kui ees istub 1-2 inimest, siis läheb esiots veelgi madalamaks ning kui pidurdada (raskuskese liigub ettepoole), siis on asi puhta hull. Seega tundub ka mulle endale esimese loogilise sammuna panna ette 4 nagaga padjad ning siis teha üks ring ja vaadata, kas vaja ka tagumist otsa näppida. Ostsin vahetuse ajaks igaks juhuks taha ka uued vedrud, et kui esiosa tõstmine ei anna soovitud tulemust, siis vedrude mahavõtmisel saab võrrelda, kas hetkel on üldse all õiged vedrud. Kui pole, siis panen taha sama firma vedrud mis ka ette läksid (KYB). Tehas annab originaal tagavedru pikkuseks 31cm ja keerme läbimõõduks/jämeduseks 13.1mm, KYB-i vedru (vastavalt tehse originaalkoodile) pikkus on 32cm ja läbimõõt/jämedus 12.75 mm ehk siis peaks enam-vähem sama välja tegema.