01-07-2019, 12:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2019, 12:50 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Ilus ja õiget värvi auto!
Kaks mõtet vedrudest.
Esiots on liiga madal. Kas on vedrupesad deformeerunud või sattusid valed (kuigi õiges pakendis) vedrud. Esimene abi - kolme nagaga padjad. Neljaga võib normaalse inimese jaoks kõrgeks jääda. Mina paneks kohe neljaga.
Tagaots on nii kõrgel, et kui autol just nivoovedrustust ei ole (ebatõenäoline 190D puhul, kuid võimalik), siis on seal kst, mis, aga mitte DMB kaup. Mina alustaks tõstukil ühe ringi mahavõtmisest vedrudel (sest patjadega seda ei korrigeeri) ja proovisõidust. Tagavedrudega majandamine on sedapalju lihtne ja töötavat pikkust on ka piisavalt.
Raskuskeskme ümberpaiknemise mõju on paar millimeetrit. See on peenhäälestus. Praegu on segu rämedalt paigast
Kui on nivoovedrustus, siis alusta amortide tühjendamisest ja kraani ning selle ühendusvarda tudeerimisest. Täpne seadistamine on keerukas, aga rusikareegel on lihtne: vedrud kannavad tühja auto, nivoo rõhk koorma. Baasrõhk amortides on 30 bar, mida pead amorte tühjendades arvestama - saad kenasti vahtus õliga vastu silmi. Aga nagu ma kirjutasin, on nivoovedrustuse olemasolu äärmiselt ebatõenäoline.
Kaks mõtet vedrudest.
Esiots on liiga madal. Kas on vedrupesad deformeerunud või sattusid valed (kuigi õiges pakendis) vedrud. Esimene abi - kolme nagaga padjad. Neljaga võib normaalse inimese jaoks kõrgeks jääda. Mina paneks kohe neljaga.
Tagaots on nii kõrgel, et kui autol just nivoovedrustust ei ole (ebatõenäoline 190D puhul, kuid võimalik), siis on seal kst, mis, aga mitte DMB kaup. Mina alustaks tõstukil ühe ringi mahavõtmisest vedrudel (sest patjadega seda ei korrigeeri) ja proovisõidust. Tagavedrudega majandamine on sedapalju lihtne ja töötavat pikkust on ka piisavalt.
Raskuskeskme ümberpaiknemise mõju on paar millimeetrit. See on peenhäälestus. Praegu on segu rämedalt paigast
Kui on nivoovedrustus, siis alusta amortide tühjendamisest ja kraani ning selle ühendusvarda tudeerimisest. Täpne seadistamine on keerukas, aga rusikareegel on lihtne: vedrud kannavad tühja auto, nivoo rõhk koorma. Baasrõhk amortides on 30 bar, mida pead amorte tühjendades arvestama - saad kenasti vahtus õliga vastu silmi. Aga nagu ma kirjutasin, on nivoovedrustuse olemasolu äärmiselt ebatõenäoline.