01-07-2019, 11:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2019, 11:56 AM ja muutjaks oli TAD17I.)
(01-07-2019, 11:23 AM)BKR Kirjutas:(01-07-2019, 12:26 AM)erx000 Kirjutas: Vaadates näidiseks pandud usa numbriga kutsikat, siis mulle tundub loogiline lahendus panna ette 1 naga asemel 3-4 nagaga padjad ning kui tulemus ikka ei rahulda, siis paned taha 3 nagaga padja asemel 1 nagaga.
Enda maitse järgi ma esiosa ei näpiks ja tagant lõikaks keeru maha.
Tänud arvamust avaldamast! Kui jätta esiots puutumata ja tagaotsa langetada (panna 3 nagaga padja asemel 1 nagaga padi või lõigata üks keere maha), siis teoreetiliselt peaks ju ka esiots veidi tõusma, kuna raskuskese muutub? Või ma eksin?
Teooriaga autot balanssi ei saa. Tuleb hakata lihtsalt proovima. Tagumiste vedrude maha võtmine on lihtsam, seega taha 1 nagaga padjad alla. Autoga väike ring, kui ei sobi järgmine operatsioon. Pakiruum peab kindlasti olema komplekteeritud - tagavararatas, tungraud jne. Paagis vähemalt 2/3 bensiini.
(W140 - l tõstis väsinud 3 e nagase padja vahetus uue 4 nagase vastu esiotsa umbes 3 cm)